Wat je even kwijt wilt #4

Hier is gisteren uitgebreid over gesproken. Ik denk dat het daarom nog even benoemd werd in de afgelopen uren.

@Oprah gefeliciteerd!

1 like

Bleeeegh. Ik wil beter zijn.

Ik denk daar nog regelmatig aan omdat ik er toen zo om heb gelachen haha

1 like

Ik wil graag volgende maand een paar dagen weg, in Nederland of net over de grens. Met wellness kan, bij zee is ook een optie, ergens in een bos ook, een strand is ook prima. Het maakt eigenlijk niet uit. Iemand een toptip?

Gefeliciteerd :confetti_ball::tada::confetti_ball::tada: ga je wat leuks doen voor je verjaardag?

1 like

Mijn laatste vakantiedag is begonnen:disappointed_relieved:

Schoonmaakdag vandaag. En in plaats van er maar gewoon meteen aan te beginnen zit ik hier/op youtube het uit te stellen :roll_eyes:

Voor mij ook :pensive:. Zo geen zin om weer te moeten werken.

Ja het is echt een beetje jammer
hoe lang ben je vrij geweest?
Ik heb echt op geen enkel moment mijn werk gemist en toen ik opzocht met wie ik moet werken dacht ik alleen maar :roll_eyes:

Hahaha, zo random dit :joy:

2 likes

Gefeliciteerd :tada:

1 like

Zoo saai ik ben allang wakker en lig te niksen in bed, m’n vriend lag er pas half 3 in. Zoveel zin hem perongeluk wakker te maken

6 likes

Whaa wat is dat nieuwe personage uit OITNB super kut, die Badison met dat vreselijke Boston accent. Ik wil haar slaan.

15 likes

ik wil een online portfolio maken maar WHERE TO START

Haaat haar

1 like

OMG IK OOK. hemel op aarde.

Fotografie portfolio!

Godsamme ik dacht eigenlijk dat we er nu wel klaar mee waren :pensive:

1 like

Om in WWJEKW sferen te blijven. mijn ouders hebben een heerlijk grote tuin waar ik nu in vertoef waardoor ik heb besloten dat ik miljonair moet worden omdat ik in amsterdm nu ook een tuin wil.

21 likes