Het is maar goed dat ik een dagje vrij heb vandaag, anders had ik dit nooit kunnen bij benen
Ik mag hopen dat iedereen vandaag een zwembad op zet.
Had ze haar Harry’s ‘los in het hok’?
Ik ging net even wat laatste vakantie inkopen doen bij kruidvat. Ik dacht voordelig gekozen te hebben en toch loopt het altijd weer op tot 50+ euro
yeeh! als wat? kzat vandaag nog het studietopic te lezen dat je iets zocht (8 dagen geleden haha)
Story of my life, kom toch altijd weer thuis met föhns, telefoonhoesjes, sokken en voor drie jaar aan shampoo
Ik zou wel echt vooral benoemen dat je het jammer vindt dat ze niets met je lijkt te willen delen.
Yes eindelijk mijn spullen ingeleverd. Vandaag laatste werkdag zoooo blij dat ik nu officieel weg ben.
Jeeej! Zeker niet in je geboortedorp? (Anders waren we soort van collega’s )
@Ishq ook jeeeej!
Leuk! Gefeliciteerd
Jammer. Haha
Jawel toch? Niet?
Nja,was leuk geweest haha
Wat zal ik maken voor het eten vanavond? Alle opties zijn welkom. Ben echt mega inspiratie loos met dit warme weer. (salade’s zijn even uitgesloten want die kan ik voorlopig niet meer zien)
Laatst deze vis tacos gemaakt, was lekker! https://www.culy.nl/recepten/healthy-vis-tacos-met-rainbow-slaw/
pasta pesto
Uw bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en is tijdelijk verborgen.
Pfff ik ging net even lunchen met m’n zusje, word ik ineens helemaal niet lekker. Trillerig, warm, misselijk, duizelig. En nu lig ik op bed en heb koppijn. Snap niet wat het is? Combi van te weinig eten en het weer denk ik, maar wel gek dat ik dit nu voor het eerst heb terwijl het al weken zo warm is en ik al weken niet goed eet (en nu juist beter eet).
Die van mij heet Bollebose
Ik ben op de sportschool en vergeten sokken mee te nemen, dus nu ben ik maar zonder sokken in mijn schoenen gegaan, want geen tijd meer om voor de les nog nieuwe te halen. Hoop dat ik de schoenen zo nog weer uitkrijg, want erin ging een stuk moeilijker dan met sokken.
Effe beetje zeuren hoor, sorry.
Ik had vorige week een korte werkweek, en vanaf volgende week vakantie.
En nu tussendoor nog wel een hele werkweek. Maar ik heb er zo weing zin in, ik was vorige week lekker ontspannen van het lange weekend en wil nu gewoon vakantie
Ik had dit op iemand gereageerd ipv op het topic en ik kreeg dat niet weg dus toen ging ik maar verwijderen en opnieuw posten. Maar nu krijg ik de melding dat de inhoud teveel lijkt op wat ik onlangs heb gepost. Hopelijk helpt dit hele verhaal xxx
Word ik verdorie zelfs van frustratie even uiten nog meer gefrustreerd
haha love dit!