Is wobbly hier eigenlijk nog? Onder een andere naam dan? Of zit ze op WT?
âniet verlegen of preutsâ
En ik heb het koud en heb geen vestje bij me.
Oké nu klaar met zeuren denk ik
Als je dan al zon viezerik bent zet er dan ook dit bij " Moet tegen een stootje kunnen "
Ja ik weet t ook niet nu haha. Onderwijs en opvang zijn wel samengevoegd ondertussen, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat elke locatie beide had haha.
Dan is de vraag nu: wat stond erin
Vertel eens, hoe is je dag tot nu toe?
Heeft iemand een goed recept voor de lekkerste ijskoffie? Vind die van de Hema altijd zo lekker met karamel, heb vanavond op de planning: ijskoffie maken
Ik vind het zo oneerlijk om nog steeds voor andermans gemaakte fouten op te blijven draaien. Fouten maken is menselijk, maar steeds dezelfde door verschillende mensen binnen hetzelfde bedrijf, waarbij ook nog vaak nagevraagd is of het wel klopt⊠En ze hebben voor mij hele grote gevolgen gehad, op verschillende vlakken, en ze achtervolgen me nu dus nog steeds met flinke consequenties. Zelfs nadat bevestigd is dat zij fout zaten. Zo unfair
Meeeeh de antwoorden van mijn herkansing staan online en hoe ik het zelf heb nagekeken kom ik 0,5 punt te kort. Betekent dat ik 59,9% heb voor dit vak ipv 60,0% en dat betekent dat ik mân bachelor niet heb.
Hoop dat het net iets coulanter wordt nagekeken. Wil gewoon naar huis om daar een potje te gaan brullen maar zit nog op mân werk mweh
Hou je van wat meer koffie smaak? Of sterkere koffie. Dan heb ik een Frappe recept voor je.
1a 2 ( licht er dus aan hoe sterk jij hem wilt) theelepels oplos koffie ( van douwe egberts met een rode dop in zon glazen pot)
Dan suiker ( optioneel )
Dan een klein beetje water . In een cocktail shaker of als je zon hand mixertje hebt dan los je het daar mee op.
Dan in een glas en dan vul je het glas ongeveer tot 3/4e en dan een schep vanille ijs erbij. ( of ijsklontjes)
Ohnee, dat is echt kut. Ik hoop met je mee! Wanneer weet je het resultaat?
Mijn beste vriendin is deze week jarig en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet kopen. We kennen elkaar al zo lang dat ik het gevoel heb dat ik al zo ongeveer alles al een keer gegeven heb. Hmpfff.
Ze hebben 20 werkdagen de tijd om na te kijken. Dank voor je medeleven, hopelijk helpt het
In mijn ervaring zijn de meeste mensen die examens nakijken geen boemannen (of vrouwen), dus zullen ze je die 0.1 % vast niet misgunnen.
Ik heb net een cijfer terug gekregen voor een vak wat ik heel stom vond, het was groepswerk en een van ons heeft een 8, de andere twee een 7,5. Twee maanden geleden al ingeleverd, maargoed.
Vraagt mân professor nog of we âdaarmee kunnen levenâ en we anders een afspraak bij hem kunnen maken om het te bespreken
Vent, ik deed dit keuzevak omdat ik voor dat andere keuzevak een 4 had en die niet nog een keer wilde doen. Een 7,5 is GEWELDIG haha ik ben intens blij
Ik heb net van die baby knijpfruit gekocht om ijsjes te maken voor mijn konijn. Heb ik de status crazy bunnylady al verdient?
Ja
French tuck vind ik sexy en het laat je langer lijken groetjes Tan.
Ik wil een carriereswitch maken.
Zowel HBO opleiding volbracht als WO master. Richting GGZ. Dat wil ik nu niet meer.
Eisen:
- max 3 dagen (is niet zonder reden)
- niet in de GGZ
- niet met klanten/patiënten/cliënten werken (introvert present)
- ik wil geen nieuwe echte opleiding volgen (interne opleiding ofzo is wel prima)
- leuk bedrijf (ben gevoelig voor werksfeer)
- regio Rotterdam
Wie heeft er werk dat leuk is en waar mensen aangenomen worden die een verkeerde opleidingskeuze gemaakt hebben? En dus rekening houdend met bovenstaande punten.
Het voelt voor mij als onmogelijk maar hopelijk is iemand hier de reddende engel. Bij succes krijg je een stukje van mijn eerste salaris.