@punaise gefeliciteerd
Pffff ik ben echt weer zo moe.
Weet niet wat dit is maar sleep me al dagen als een zombie naar werk en terug.
En ik heb zin in cheesecake en capuchons
@punaise gefeliciteerd
Pffff ik ben echt weer zo moe.
Weet niet wat dit is maar sleep me al dagen als een zombie naar werk en terug.
En ik heb zin in cheesecake en capuchons
Ja ben nu werken maar dit was nog niet die nachtdienst haha dit was 6 uur beginnen ook niet fijn maar goed. Heb het tegen hem gezegd en zijn antwoord was dat ik maar een fiets moet kopen. Het gaat mij er vooral om dat ik als vrouw zijnde 's nachts overstraat moet in een grote staf. Ik voel mij niet veilig maar goed.
Nee dat hebben we niet.
@keekie
Vandaag moet is er een event van mijn werk wat ik moest organiseren. Eigenlijk werd ik een beetje in het diepe gegooid, omdat iedereen op vakantie was dus ik kon niks vragen over voorgaande jaren.
En nu ligt er een kaartje op mijn bureau van een collega “succes met -naam event-” vind ik wel lief!
Ik was hier laatst over mijn zieke gerbil Blue bezig, wel ze is gisterennacht gestorven Haar vriendinnetje Riley deed het nog super goed, zorgde goed voor Blue, at nog, dronk nog, waste zichzelf en Blue nog. Dus ik dacht dat zij wel nog een tijdje zou leven. Ligt ze vandaag ook dood in haar kooi??
Ik ben echt zo in de war want in 1 dag ben ik van 2 gerbils naar geen gerbils gegaan… en nu staat er hier een lege kooi…
Ik ben best zeker dat Riley uit rouw is gestorven want haar vachtje was nog mooi, ze was niet afgevallen, en gisteren was ze best actief en at en dronk ze nog terwijl mijn zieke gerbil dat al dagen niet meer deed en enorm vermagerd was + haar vachtje zag er wel lelijk uit.
Dit zag ik even niet aankomen zeg…
heel veel sterkte
Ohh wat verdrietig! Heel veel sterkte
Aaawww gecondoleerd @fysicus wat zielig.
Ik kwam hier eigenlijk om te zeggen: gefeliciteerd Madonna! Maar daar ga ik sws wel voor naar het impopulaire meningen-topic.
Dat gaan we zien
Dat is wel ding waar ik me nog een beetje zorgen over maak eigenlijk.
Ik heb me er al op voorbereid dat ik elke avond gewoon heel moe ga zijn en op tijd naar bed moet. En ik wil op tijd naar huis elke dag en geen werk meenemen (zoals ik vorige jaren deed).
Ik heb verder geen neventaken, die andere collega’s wel hebben, om me wat te onlasten. Dus dat scheelt ook.
Aah
Sterkte!
Sterkte
Ik heb een taartje achter mijn naam
Gefeliciteerd!!! We zijn verjaardagsgenoten!!
Ah nee wat verdrietig
Kreeg een beetje natte ogen bij het lezen van je berichtje. Breekt toch je hart als Riley is gestorven uit rouw.
Veel sterke!
Weet iem
Iemand wat ik hieraan kan doen? Mijn toetsenbord zit in het midden, gisteravond was hij zelfs in tweeen?! Het is ontzettend lastig en ik kom er niet achter waar het aan ligt en hoezo dat ineens is gekomen. Ik zie bij inloggen bijv. niet eens waar ik typ.