Wat je even kwijt wilt #5

Omdat het vierde deel dicht zit en ik enorme fomo krijg

5 likes

Ik ben een week op vakantie geweest en ik durfde het forum amper te openen haha, zooooveel gemiste berichten. Het valt nu ook extra op omdat die getallen erbij staan.
Oh en herkennen jullie dat lege gevoel als je terug bent? Ik mis iedereen nu al en ik ben echt net thuis

7 likes

Omg jezus die topics gaan snel.
Mijn zusje gebruikt nu even mijn kot dus heb gisteren even mijn vibrators ergens moeten wegmoffelen, nu hopen dat ze niet teveel gaat rondsnuffelen :sweat_smile:

8 likes

Hahaha dit heb ik ook net gedaan voor een vriendin die zo komt logeren, ik moet alleen dinsdag verhuizen met mijn broer en vader en weet nog niet hoe ik dit ga doen

1 like

Via Duitsland (de .de site) regelmatig maar nooit iets extra’s hoeven te betalen.

Hahaha echt kut he!
Ik heb ze in een handtas (die een rits heeft en waar je nog een flap over hebt) verstopt die onder een bankhoes (zo’n ikea bank waar je hoezen voor hebt) in de kleerkast ligt. Dus als je m’n kleerkast open doet, zie je enkel de bankhoes. Ze moet echt al actief gaan zoeken om die tas op te merken.
Ik denk dat ze in een tas steken wel nog een oplossing is?

4 likes

De regen staat op m’n raam en maakt herrie en zo kan ik straks toch niet slapen. :sob::sob::sob:

1 like

Ahh zullen we ruilen? Love dat geluid.

3 likes

ik vind dit een respectabele tijd hoor :sunglasses:

1 like

Ik heb van die muffins van de AH vers afdeling. Ze waren goed tot 5 aug. Proef er niet direct iets geks aan en zie ook niks. Zal ik het er gewoon op wagen? Ik heb chocolade nodig namelijk en was deze vergeten :no_mouth:

2 likes

Zo lief, ben echt al ruim 20 minuten met mijn konijn aan het knuffelen. Ik hou zo van die ouwe fluffy

6 likes

Jahoor, kan best. Als je geen schimmel ziet gewoon opeten. Ze zijn hooguit een beetje droog denk ik!

1 like

Ik had ineens heimwee naar glitterplaatjes van Hyves toen ik gifjes zat te bekijken. Maar toen zocht ik op ‘glitterplaatje’ bij de gifjes en toen en toen en toen…

DUS FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!1!

46 likes

Oeps ik heb net caramel zeezout soesjes en pennywafels op en voel me nu slecht maar ook lekker rozig en ik heb zo’n realisatiemoment waarbij ik even stil sta bij het feit dat ik zo veel lieve mensen om me heen heb. En ik ben begonnen aan een nieuwe serie (Jane the virgin) en vind m nu al leuk

16 likes

Love die serie

2 likes

Zo fijn om in mijn bed te liggen met regen :slight_smile:

7 likes

Ik heb al de hele dag het idee dat ik in de Truman Show leef, zoveel mensen zeiden hoi tegen me, glimlachten of draaiden zich om toen ik langsliep.

Of ik had lipstick op Mn tanden Idk.

12 likes

Oh yes eindelijk een nieuw topic, poging 5 om dit topic eens te proberen bijhouden

2 likes

27e!

1 like

Ik zit nu in Engeland en ik heb echt zo’n mooi uitzicht op de haven. Prachtig stadje!

7 likes