Thanks @Mhysa, @Ohappyday en @GroenTakje!
Met mij gaat het verder goed gelukkig, doe inderdaad gewoon leuke dingen zonder hem. Zodat hij niet het gevoel krijgt dat ik afhankelijk ben van hem om leuke dingen te doen. Maar hij is mijn favoriete persoon op aarde dus het liefst wil ik dat met hem doen!
Ga dit weekend goed met hem in gesprek over hoe verder, hij is al aantal x bij de huisarts geweest maar ze vinden niets. Weet niet in hoeverre hij alles vertelt daar, dus ga hem toch maar even zeggen alles op tafel te gooien. Ik vermoed dat hij toch wel een burnout heeft.

ļø
en dat ik hoop dat het troost biedt dat ze niet zonder elkaar hebben hoeven zijn. Sterkte 

Ik wil mijn vriend een wedstrijdje en een paar dagen in een stad (Liverpool/Londen/Manchester) cadeau doen, maar het is best lastig allemaal. Bij sommige clubs kan je alleen bestellen als je supporterspas hebt etc.
En ik werd ook zo raar in de war wakker. Ik doe nooit dutjes zo overdag. En ik heb het gevoel dat ik nog meer vermoeid ben nu maar dat zal wel tussen mn oren zitten.
Echt heel goed dat er een foto is van het nummerbord! Snap echt niet hoe je zo door kan rijden.