Haha toevallig! Nog een beetje droog kunnen houden? We hadden geparkeerd bij de Rijkerswoerdse plassen. Eenmaal op de parkeerplaats konden we gelukkig snel richting huis want we hoefden niet richting Gelredome terug haha
ik ben de dop van mijn decadence - marc jacobs parfum verloren op vakantie is hier misschien iemand die een dop die op de 100ml past over heeft of dit parfum heeft die (bijna) leeg is, waarvan ik deze dop kan overnemen tegen de verzendkosten? ik baal echt zo erg
die dop was juist zo mooi
Yes hij is van Tasty! Easy peasy potato curry heet ie .
Ik zat op youtube filmpjes te kijken, van waaruit ik weer op iemands insta terecht kwam. En toen kwam ik erachter dat de insta die ik zat te bekijken, van een 15 jarig meisje was. Ik voelde me ineens zo fucking oud Toen ik 15 was, maakte ik fotoās met Charlieās Angels poses met een webcam. Ik zag er niet zo volwassen en badass uit
Ja absoluut.
Ik ergerde me ook erg aan de hoofdpersoon (jonge Donna). Was echt tƩ perfect, haast een soort van heilige.
Ga ik vanavond pizza eten?
- Ja
- Nee
- Doe normaal
0 stemmers
Mijn vriendengroepje bestaat uit 4 meiden. We hebben nu 3 aparte whatsappgroepen ivm cadeaus/verjaardagen (alleen over mij geen geheime groep, i cry) maar ik word gek en ben zo bang dat ik iets in de verkeerde groep gooi Haha.
Hoe weet je dat? Misschien is ie geheim
Zo herkenbaar. Heel irritant inderdaad, dat soort vragen verpesten mān humeur dan heel erg.
Ik ben voor t eerst in maanden weer eens ongesteld en dit klinkt mega raar maar t voelt echt alsof mijn lichaam dit even nodig had. Ik heb dit weekend zoveel geslapen en gerust. Heerlijk.
Ik moet gaan uitzoeken hoe het met belasting zit van een schenking. Ik denk dat ik teveel heb gehad en dat mijn vader veel belasting moet gaan betalen.
Ik heb in bali healing oil gekocht. Het is eigenlijk een soort vloeibare tijgerbalsem/vicks ofzo in een roller stick. Verkopen ze dit ook in China en welke zijn aan te raden?
Zou vandaag naar mysteryland gaan, maar had nog geen ticket. Vriend (weekendticket kunnen scoren, ik kon gister sowieso niet en we zouden vandaag samen gaan) was niet enorm enthousiast en wist nog niet of ie vandaag wilde. Dus ik had nog maar geen ticket gekocht⦠Want had er geen zin in om daar te staan en dat hij het dan niet leuk vindt. Maar puntje bij paaltje heb ik nu dus helemaal niks en hij is daar nu heen. Wilde ook dat ie heen ging omdat ie met zn sport team had afgesproken. Maar ben er wel sip door
Had ook eindelijk eens willen gaan. Zit nu maar boven met alle gordijnen dicht en koptelefoon op want ik wil er ook niks meer van zien of horen (woon er dichtbij).
Ahh dacht ik al ja. Volgens mij was dat ook de enige locatie waar de bussen heen gingen. Ik ben helemaal nat geregend maar gelukkig had ik zon groot lelijk regenpak aan dus was daaronder weg droog hahaah.
Wat een kutdag. Ik moet zo veel maar ik heb echt nergens zin in en geen energie. Tijd voor een middagdutje.
Nu vergeet je wel de aller belangrijkste info te vermelden:
WAT HEB JE BESTELD?
Hahaha ik vergeet aaaltijd de wraps als ik wraps wil eten. Dan heb ik alle ingredienten voor in de wraps maar de wraps zelf daar denk ik niet aan.
Misschien zou je nog even terug kunnen gaan en zeggen dat je ze hebt laten liggen.
Omg dit ga ik meteen maken van de week
Dat is echt mān lievelings eten everrrr. Vooral wanneer het lekker koud is en regent enzo.
Ik zie vanuit mijn ooghoek dat mān vriend op zijn telefoon op thuisbezorgd zit te kijken bij ons favo indiaase restaurant.
To be continued.
Huilon haha. Dan ga ik morgen maar bellen om het al stop te zetten haha. Scheelt weer een beeeetje.