Wat je even kwijt wilt #6

Nummer 6!

Ik spotte net @Oprah op haar werk volgens mij maar het was te druk en ik was te schijterig om ‘Hoi!’ te zeggen :grimacing:

6 likes

Oh nee is het alweer tijd voor #6? Eerst nog even lezen wat iedereen in #5 heeft meegemaakt hoor!

4 likes

Haha mijn kleding werd steeds dikker vandaag.
Begon met broek en shirtje… toen jasje erbij … sokken aan… trui extra… dekentje… kaarsjes! Pffff

8 likes

Nr 6. Ben zo trots op jullie. :heart:

1 like

Bah bah bah. Ben zo chagrijnig omdat ik slecht geslapen heb en alles gaat ook nog mis vandaag. Vanavond even lief zijn voor mezelf en lekker chillen denk ik.

Hadden we dit op EGF eigenlijk ook? (in rustigere vorm). Kan me niet meer heugen dat ik dat forum zo erg als een dagboek gebruikte als ik hier doe hahaha.

2 likes

Ik heb eeeeindelijk na maanden uitstellen vandaag drie open sollicitaties voor buitenlandstage verstuurd en toen ben ik lekker naar de film gegaan. Zie ik nu net dat eentje al hewft gereageerd dat ie de eerste week van september met me wil skypen maar nu op vakantie is, gekke wetenschappers die vanaf vakantie op zaterdag binnen een uur een mail beantwoorden.

En nu is m’n vriendje aan het koken voor me en heb ik wijn :sunglasses:

25 likes

Yes fijn hè. Ik heb mijn grote lange trui en zwarte schoenen weer tevoorschijn gehaald en voelde me veel meer op mijn gemak. Nog nooit zo lang ‘echte’ zomerkleding gedragen als dit jaar.

1 like

Zo herkenbaar. Ik heb vanmorgen gewoon met een glimlach voor mijn kast gestaan omdat ik weer mijn fijne (zwarte) truien aankan!

2 likes

Gefeliciteerd @Kurisu :birthday:

1 like

De discussie over de ziektekostenverzekering in topic 5 deed me denken aan een vriendin van mijn moeder. Een paar jaar geleden vertelde ze dat ze al 25 jaar niet bij de huisarts was geweest. Gewoon niet nodig. Heeft echt weinig te maken met de ziektekostenverzekering maar ik moest daar opeens aan denken.

2 likes

Ik ging vandaag klimmen met m’n zussen en ik vond het heel leuk maar wel eng. En heeeel vermoeiend. En ik heb m’n knie gestoten, ging niet eens heel hard maar het doet pijn en hij is dik.

En ik wil eigenlijk uitgaaaan vanavond maar ik weet niet of het erin zit. Anders zou ik het chill vinden als m’n scharrel langskomt maar ik heb geen zin om het te vragen meh.

Mijn eeuwige zoektocht naar de perfecte zwarte klassieke enkellaarsjes kan weer beginnen nu het kouder wordt :relieved:

10 likes

Vervolg: ik ben bijna rauwe champignons gevoerd en de soep was niet écht goed gepureerd :") ik snap deze jongen niet, soms komt ie ineens met heftige curries en kruiden en weet ik wat en soms mislukt soep haha hoe dan

6 likes

Vraagje voor de meiden die op kamers wonen: waar hebben jullie je wasmand staan? Ik vind in mn kamer een beetje viezig maar in de badkamer ook zo aso. Kom er niet helemaal uit. En wat voor wasmand hebben jullie? In mn vorige huizen hadden we een groot washok waar ik mn wasmand had, maar nu staat de wasmachine in het schuurtje dus dat is niet optimaal

Slaapkamer

Ja toen ik nog met huisgenoten woonde in m’n kamer

Ik vind dat echt heel bijzonder. Mijn vader was ook 5 jaar niet geweest. Toen moest hij opeens wel en dat was voor iets onschuldigs. De huisarts vroeg toen “waarom bent u de afgelopen 5 jaar niet geweest?”. “Tsja, gewoon niet nodig.” Zei hij toen.

2 likes

Dankjewel! :grin:
Wat lief :heart:

1 like