Wat je even kwijt wilt #7

Krek

2 likes

Wel schoonmaken! Straks gaat hij/zij zichzelf schoonmaken en dan krijgt ie allemaal zeep binnen :frowning:

Oeh :heart_eyes:
Fijne vakantie!!! Geniet ervan!

Tenerife is leuk! Veel plezier alvast!

2 likes

Wat wil je kwijt in abn topic.

7 likes
3 likes

Ik heb eigenlijk een prima week en vrij weinig om over te klagen maar toch ben ik verdrietig en voel ik me eenzaam, ben ook weer flink aan het schransen. Gelukkig heb ik morgen met een van m’n beste vriendinnen afgesproken dus hoop dat dat me een beetje opvrolijkt, mweh.

Ik heb nog niet verder gelezen, maar mijn kat vindt boter heerlijk (als er weer eens een botermes van mijn vriend op het aanrecht ligt en hij dat aflikt) haha. Dus wie weet :blush:

Jezus crisis wat een slome duikelaars bij 2voor12. HOE komen die mensen door een voorronde?!?!?!?!

7 likes

Super goed van je!:two_hearts:

1 like

Heuuu! Tilburg, kruikenzeikers!!

1 like

Ik geniet echt van vandaag, leuke mensen, lieve acties, het onweer, en nu lekker in m’n badjas op bed een film kijken :blush:

2 likes

:heart::heart:

1 like

Ik had net een wat aparte situatie. Mijn buurvrouwtje stond aan de deur om iets te vertellen. Vervolgens wilde ze dat ik even naar d’r nieuwe lampjes kwam kijken en terwijl ik daar was kwam het onderwerp op dingen die stuk gingen (haar boiler was oa pas stuk gegaan). Dus ik vertelde dat bij mij m’n oven er vandaag mee was opgehouden. Stond ze erop dat ik haar oventje zou overnemen (zo’n kleine). Ik gezegd dat ik dat niet kon aannemen. Maar ze bleef aandringen en zei van; maar ik gebruik hem nooit, kijk maar! Trok hem open en was indd nog spik en span op 2 broodkruimeltjes na :sweat_smile: Ze zegt; volgens mij heb ik dat ding pas 1x gebruikt. Bleef aandringen, ze stond er ook echt mee in d’r handen al die tijd klaar om in m’n armen te duwen. Dus ik nog zeggen van; is toch handig juist, waarom gebruik je die niet vaker dan? Nee vond ze niet handig ze bakte nooit iets en verder gebruikte ze de magnetron. Ging dus toch even twijfelen, want tja ook zonde als die daar toch maar staat te verstoffen. Tot ze zei dat ze hem gekocht had puur als decoratie in dr keukentje (ja echt haha) en dan dus gewoon een nieuwe zou kopen. Toen weigerde ik dus opnieuw, want hallo dat is toch gewoon vreemd want dan komt het erop neer dat zij een nieuwe gaat kopen omdat bij mij iets stuk is gegaan :stuck_out_tongue: Toen ging ze helemaal van; ja maar ik kan dat makkelijk missen neem dat ding nou gewoon mee etc etc. Echt heel fel haha, werd er gewoon wat boos om dat ik het niet aannam. Het is toch niet meer dan normaal dat ik dat weigerde? Is echt een heel lief aanbod daar niet van, maar dat zou wel heel apart zijn haha.

Ik zei nog iets van; ik ga gewoon de garantiebon opzoeken en kijken of ik nog garantie heb en anders ga ik gewoon zelf kijken voor een nieuwe. En van; zoiets moet eigenlijk ook niet na een paar jaar al kapot zijn, m’n tv is bijv een heel stuk ouder en gaat ook nog steeds mee. Toen trok ze me aan m’n arm mee naar d’r slaapkamer en daar had ze een tv hangen en zei ze van; ik heb dat ding misschien 3x aan gehad sinds ik hem heb! Gelukkig hing die vast aan de muur anders had ze die dadelijk ook nog in m’n handen gedrukt haha :sweat_smile:

(Oh en m’n garantie bleek overigens verlopen. Had hem blijkbaar al 3 jaar en was 2 jaar garantie helaas :weary:)

11 likes

Malta!

1 like

Appeltaart, maar wel alleen verse homemade!

1 like

Het is tien voor half tien op een vrijdagavond en ik overweeg serieus om nu al te gaan slapen.

1 like

Me too :sleeping:

1 like

Wat goed!! Ik ben ook trots op je, ook al ken ik je niet. :grin:

1 like

Haha, oké. Lekker nog even in bed lezen en dan heeeeerlijk slapen. Trusten alvast, iedereen. :kissing_heart:

1 like

Love it, kan er echt van genieten nu ik onder mijn dekentje lig en Netflix kijk

4 likes