Wat je even kwijt wilt #7

Was ie zomaar dicht

1 like

jemig gaat snel weer, maar 7 is m’n favo cijfer

dit gaat inderdaad wel erg snel :o

7 was altijd mijn rugnummer! :smiley:

1 like

Zeg jij “zeven” of “zeuven”?

  • Zeven
  • Zeuven

0 stemmers

2 likes

Je schoen ook echt pas uit doen als je thuis bent haha. Niet als er ergens een mogelijkheid is om hem uit te doen, want het is de hell op aarde om je schoen weer aan te doen als je pijn aan je voet hebt.

1 like

Kan je in de buurt ergens blarenpleisters kopen? Dat scheelt zo veel vind ik! En inderdaad wat @anon39978576 zegt, NIET uitdoen! Ik heb zo m’n hele hielen afgestroopt haha

2 likes

hahah ik moest gelijk hier aan denken

Afbeeldingsresultaat voor liever 6+1 dan zeuven oorschade

60 likes

@MadameMignon ja 2x per jaar! Moet ook altijd meteen een nieuwe afspraak maken

@anon44204370
(Als antwoord op je reply in topic #6 :stuck_out_tongue: )

Jeeezus haha luiers ook echt
Gek hoe je hersenen toch iets verdraaien wat je overdag meegemaakt hebt he
Dat ik droomde dat mn auto gestolen werd komt volgens mij omdat iemand op fb een oproep deed dat zn auto gestolen was haha

1 like

Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar dat draadloos opladen werkt niet bij alle telefoons.

H&m en zijn gekke maten ook. Had dinsdag een broek binnen gekregen, zat prima dus andere wassing besteld. Verder dezelfde broek. Nou die is dus een aantal cm smaller. Daar passen mijn billen niet in :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Balen! Hopelijk kan je nog een oplader ergens vandaan halen!

1 like

Echt heel vervelend. Maar nu houd ik het maar bij een broek :grimacing:

1 like

Huh daar heeft die vader toch niks mee te maken verder? Wat onnodig zeg en wat vervelend voor jou! Niks van aantrekken hoor!

1 like

Zeuvenheuzen

2 likes

Zevenhuizen.

Edit: Laat maar, stom grapje.
giphy

5 likes

Gvd ik moest heel de stad af voor een zwarte broek in mn maat -,- mijn maat is serieus altijd overal al uitverkocht :sweat:

Ik moet dit echt ff kwijt, elke keer als ik dit voorbij zie komen schieten de tranen in m’n ogen van 't lachen.

Ze had per ongeluk verkeerde attachment toegevoegd.

51 likes

Boter? Of … boter…

3 likes