Wat je even kwijt wilt #8

Ik twijfelde vandaag of ik mn pony wilde laten knippen, maar heb het toch gedaan want was toch wel heel lang. Nou gvd ze deed iets fout en om het te fixen heeft ze mn pony maar recht geknipt en het is zo fucking lelijk he. Prima geknipt hoor maar een rechte pony staat mij totaal niet en ik moet elke keer lachen als ik mezelf in de spiegel zie want ik zie er zo dom uit

Echt fijn dit

2 likes

Gelukkig kun je eron lachen :sweat_smile:

Flauwwww sorry

1 like

Het is meer een hysterische lach dus het helpt me niet mezelf minder belachelijk te maken haha
Gelukkig wordt het al kouder dus kan ik mn ravenclaw beanie weer uit de kast trekken

1 like

Haha, en anders ergens een haarband zoeken :sweat_smile:

Of schuifspeldjes.

1 like

Jaaa, peaceful cuisine! Zo fijn om dat te kijken!

1 like

oh stom dat je dit nu pas zegt! Ik heb vooral verkend om een beeld van het complex te vormen, zoals ik gisteren ook over V&A schreef maar hopelijk kan ik snel eens terug gaan in ieder geval

Grr. Mn lamp gaat net kapot.

:persevere:

Omg @quantum topic idee. Trollenvanger podcast topic.

2 likes

Omg ja!

the fuck, schaven ze over de lange kant van het kaasblok?? Ik heb die reclame volgens mij wel gezien ooit, maar het is me nooit opgevallen maar huhhhh, dat heb ik nog nooit iemand zien doen.

1 like

wat. de. fuck. Maar hetisook echt totaal niet logisch gewoon, en ze BEGINT EEN CENTIMETER VANAF DE RAND MET SCHAVEN.

5 likes

en @Lentex het ziet er echt nog dommer uit als ik het naar achter schuif haha. Mn voorhoofd is lelijk en het is echt dit effect:

18 likes

Ik kwam vandaag terug van vakantie en vond een brief in m’n brievenbus dat m’n huurcontract niet verlengd wordt. Zo kut, dit wordt (serieus) de tiende keer dat ik op zoek moet naar een huis in fkn Amsterdam waar alles veel te duur is en je met 100 mensen een minihuis staat te bezichtigen :’(

1 like

Het kon nog erger. #crab :stuck_out_tongue:

Staat een afgeknipt pony gelijk aan een langharige dode cavia? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik denk dat aan afgeknipte pony zelfs beter is :frowning:

Ik vind bij sommige mensen baby bangs wel heel goed staan. Ik heb ergens een plastic nep pony van aliexpress liggen. :rofl:

tbh heb ik die sommige mensen dus nooit ontmoet

@Insouciance @HvO ik ben dus zo iemand die altijd over kant 2 schaafde, mijn moeder deed het altijd zo maar toen ik met werk ging mee eten ongeveer 2 jaar geleden kwam ik er dus achter dat dat echt raar is? En dat de meeste mensen (eigenlijk iedereen) over de korte kant schaaft? Ik voelde me zo dom toen en durfde ook echt geen kaas meer te schaven iedereen keek me raar aan haha

3 likes

Ik vond het een vriendin van mij heel goed staan. Maar zelf wil ik nooit meer een pony na 10 jaar er 1 te hebben gehad die ging altijd rechtop staan als een soort fututistisch afdakje.

2 likes

Een vriendin heeft gisteren een ingesproken slaapliedje voor mij achtergelaten via Whats.app.
Niet gedacht dat er iemand nog ooit een slaapliedje voor mij zou zingen. Was echt ontroerd

13 likes