Wat je even kwijt wilt #8

Want we kunnen niet zonder :blush:

2 likes

Echt bizar! Alweer een nieuw topic

3 likes

Goffer jongens nummer 8 alweer.

2 likes


Wie wil een sleepover doen met mijn kat? Hij is de little spoon.

90 likes

Ik

2 likes

Netjes hoor, bij WTF zouden ze nog in deel 2 zijn nu. :v:t2:

Samenvatting

Zag laatst dat ze daar een dag doen over ong. 15 a 20 berichten in hun wat wil je kwijt topic haha.

10 likes

Wie? Don’t know her

18 likes

@Annie ondanks dat niemand er echt op reageerde vind ik het wel echt top en knap dat je durft te zeggen dat je het niet oke vond!

5 likes

Ja!!! En hij is lekker schoon door zijn zeep avontuur!

1 like

Mijn vriend ligt naast me te snurken en dat vind ik stom omdat ik zo de regen en wind minder goed kan horen…

4 likes

Kan meer dan een jaar duren, afhankelijk van hoe bij ze zijn met de administratie in dat ziekenhuis. Je kan altijd je verzekeraar bellen, die zou je dat moeten kunnen vertellen per ziekenhuis (ook vooraf, zodat je eventueel kan kiezen voor het goedkoopste ziekenhuis).

1 like

Moet een scheet laten maar er staan teveel mensen op het station.

3 likes

Ff wachten tot de trein aan komt rijden

7 likes

23 likes

Hij is eruit. Pfoe

5 likes

Ik heb dus al gekozen, de ingreep is al geweest, maar dan bel ik mijn zorgverzekeraar even. Thanks.

Normaal zou het niet echt een probleem zijn; heb zo’n bedrag wel over. Alleen nu heb ik echt even twee huge kostenposten van samen een paar duizend euro waardoor het wel uitmaakt :yum: Slechte timing.

Ik

@boemboem wat heb je laten doen? Kiezen trekken toevallig, want dat zit per dit jaar in je basispakket. Als het iets anders is wat niet in je basis zit, betaal je eerst je eigen risico en dat kun je gewoon in termijnen betalen.

Jaa omg het is zo koud. Ben blij dat ik voor de look een jas heb aangetrokken hahaha. Hopelijk komt je trein snel.

Huh je betaalt juist wel eigen risico als het in het basispakket zit

1 like