Wat je even kwijt wilt #8

Ah shit, jammer zeg! Laat het je niet tegenhouden, ik snap dat dit echt weer een tegenslag is, maar het gaat je een keer lukken!

1 like

Ahh wat jammer! Was het faalangst examen an sich wel fijner, of hielp het niet echt?

1 like

Hmm het was íets chiller maar maakte grapjes om het ijs te breken en daar reageerde ze amper op dus daar werd ik nog ongemakkelijker van. Maar op zich was het wel prima qua sfeer, beter dan gewone examen.

1 like

Ik heb een halve, aangebroken zak pompoen/spruitjes/rode ui mix liggen die ik gisteren heb opengemaakt. Denken jullie dat ik die morgen nog kan eten, of dat die vandaag op moet eten? Hij is houdbaar tot de 29e volgens de zak. Wat zouden jullie doen?

Aan het meisje dat een paar uur geleden in een deuropening stond (te roken) en daarom uitgescholden werd voor hoer door 2 grappige jongens op de fiets: I saw you (haha creepy maar ik bedoel het als steun) en ik hoop dat het je niets deed. Wat een klootzakken zeg :S

3 likes

Zo lief dankjewel!!

Ik ben weer over de grootste baal heen. Het voordeel van regelmatig zakken is dan weer wel dat het een beetje went.

Nog wat goed nieuws op deze dag: Ik ga vanavond naar een poes kijken en als het goed voelt en is en eigenaresse vindt het goed dat ik haar pas over een maandje mee wilt nemen, dan heb ik over een maand een ontzettend knappe en schattige kat :heart_eyes:

24 likes

Gewoon morgen opeten. Sidenote: ik ben een beest qua eten en vreet ook van de grond.

2 likes

Ohhh dat maakt deze dag al ietsje beter! Wat is het voor een poesje? Ik wil foto’s!

Ik ga zo naar de kruidvat koopavond en ik vraag me al de hele dag af wat de best mogelijke deal is

Ik had een bestelling geplaatste voor een sportbroek, ik had wat extra erbij besteld.
Je raad het al. Sportbroek gaat terug. De rest houd ik.

2 likes

Ja klopt, maar ik dacht dat die datum altijd gold als de verpakking nog dicht was :grin:

Ik ook :joy::joy: dat t met een dubbele grap is vind ik echt hilarisch

1 like

Ik zou het morgen eten, verwacht dat dat wel goed gaat. Daarnaast is het ook nog geen 29 september!

Spannend zeg! Ben je van plan om samen te gaan wonen?

Oké dank voor de tips iedereen! Ik ga het gewoon morgen eten :grinning:

1 like

Hahaa Spotify speelt ineens Duitse reclame af i.p.v. Nederlandse. Super grappig maar vraag me af waarom. Dacht dat het m’n VPN was maar daarmee ben ik gewoon in Nederland op dit moment.:face_with_raised_eyebrow::joy:

1 like

Hahaha dat heb ik ook!!! Kreeg onlangs van iemand die ik voor het eerst ontmoette de vraag of ik uit Nederland kwam :flushed:

2 likes

Mijn man en ik zagen net allebei een korte, felle lichtflits in de woonkamer. We hebben geen lichten aan. Wat kan dat geweest zijn?

Ahh hier had je ooit een poll over gemaakt toch. Goed dat je de beslissing hebt gemaakt. Veel succes!

Een spook.

7 likes