Ja precies! Ik lees ook liever verdieping en opinie. Ik kan ook helemaal niks met van die hysterische liveblogs over code oranje ofzo. Maar aan de andere kant ben ik er wel zo eentje die “graag” snel hoort over wereldschokkende dingen, maar daar kun je uiteraard niet op filteren.
@ladygodiva je kunt bij nu en NOS wel sport apart uitzetten bij notificaties! Dat scheelt alweer.
Weet je wat volgens mij heel goed zou zijn, als je je wat minder druk zou maken om wat anderen vinden/doen. Dat scheelt een hoop frustratie. Schijt aan wat zij zeggen of doen.
Ik heb dit soort ook wel eens gehad. Rond mijn oogleden en voorhoofd. Toen bleek dat mijn huid bacterien uit balans waren. Ik kreeg toen een creme van de dokter, ik weet alleen niet wat voor creme meer.
Ze dachten aan een combinatie van eczeem en hooikoorts.
Ik heb het opgegeven. Hij was gezakt naar 105 minuten, maar toen had ik geen kans meer op alle favoriete data (ik heb een paar uitgevinkt waarop we niet kunnen) dus ja laat maar Jammer maar ach! Wat voor commentaar is er op twitter?
Ik heb dit zojuist op de markt gekocht voor 9 euro. Lof de markt
2 kilo nectarine
1 kilo druiven
2 bossen lente ui
4 pakken citroen gras
Halve kilo pepertjes
2 appels
Kom ik aan met mn AH fruitbakjes waar misschien 12 schrale stukjes fruit in zitten voor 3 euro ofzo en ik vaak niet eens op eet.
Loop ook langs die Artist Room van Jenny Holzer.
Vast insta-waardig
2 blaren rijker (die ik met lopen niet gevoeld heb) en morgen zeker weten spierpijn.
Maar goed ! Ik ben weer thuis
Ondertussen lees ik al 5 uur geïnteresseerd je berichten vanuit dezelfde houding, in mijn roze fleece badjas en heb ik nog steeds niet de kracht gevonden om koffie te zetten.
Ik was even vergeten dat ik geen dunne sokken in mijn docs aan kan. Heel mijn voeten kapot en ik moet nog 2 km
Er werd net aangebeld en daar stond een bezorger met een eeenorme bos bloemen. Hahaha mijn reactie, die man moest zo hard lachen. Ik had echt geen idee van wie of wat ze konden zijn maar het is van mijn werk om me te bedanken voor de training die ik afgelopen donderdag heb gegeven
Mijn vriend is terug nadat ie 5 dagen is weggeweest en ik moet zo aan hem wennen haha. Was zo lekker rustig thuis en nu kan ik niet rustig een serie kijken want hij tettert er doorheen. En met slapen al helemaal. Wat maakt die kerel veel geluidjes als ie slaapt
Haha.
Verschil moet er wezen!
Ik heb echt een heerlijke verveeldag vandaag. Was echt heel lang geleden.
Hahah dit doet me denken aan toen ik in Tate Modern was. Ik had daar afgesproken met een goede vriendin van me die in Engeland woont en ik op dat punt al… 1,5 jaar niet gezien had ofzo? In elk geval behoorlijk lang niet. Dus wij proberen rustig door dat museumt e lopen maar we hadden ZOVEEL bij te kletsen dat het gewoon niet lukte echt meest kutte museumbezoekers ooit.
Toen hebben we daarna nog wel ergens fijn kunnen chillen, ik geloof dat het een koffiezaak was die Leon heette oid. Misschien kun je daarnaartoe verhuizen
Goed ik ga even actief worden. Lig al 2 uur op de bank…
Goed weer ook voor!
Heerlijke chilldag. Beetje tv kijken, beetje forummen, beetje werken en voorbereiden.
Had echt ff een vrije dag nodig. Heel hard.
beetje laat maar @Unquestionable @George @pastelzwart @lijnewiets nog bedankt voor het aanbieden van jullie zegeltjes, al was ik al voorzien, ik werd er helemaal blij van
moet zo nog werken echt vervelend zo aan het eind van de middag nog