Wat je even kwijt wilt #9

Have fun!! :dancer::cocktail:

1 like

Dat was onze leenkat van de buren. :joy:

1 like

Omg

Is Mn droom om ooit red me te recreëren, Mn stem is vrijwel gelijk aan die van Manita dus dit kan alleen maar een enorm succes worden. @anon39978576 doe je mee?

Mn fave moment van stand by your man is als ze ineens met een kind in een rolstoel aan komt, zo random. In red me heeft ze ook ineens een kind in een buggy gevonden?

6 likes

Ik keek net op de dienstlijst en achter mijn dienst dinsdag stond ‘zwemmen’

:flushed: :thinking:

Niemand heeft me gezegd ps neem je zwemkleren mee

4 likes

Verheug me op je stories morgen als ik wakker word <333

1 like

Ik twijfel om mijn mobiel thuis te laten zodat ik niet bij een of andere scharrel beland en gewoon thuis koffiekoekjes in bed kan vrette

8 likes

Geen gekke dingen gaan zeggen nu he

5 likes

Mooi gezegd! Ik ben het helemaal met je eens

1 like

Heeft iemand misschien een recept voor lekkere koekjes zonder suiker? Of eventueel met een suiker vervanger?
Op internet staat zoooveel. Kan niet echt kiezen en ze zijn om weg te geven dus het moet wel een beetje goed smaken :grimacing:

Ik vind jou altijd een bron van wijsheid eigenlijk.

Maar ik ben het met je eens er zijn hier zoveel slimme lieve mooie mensen die echt van alles dingen weten en daar leer ik echt super veel van.

16 likes

Ik had ook echt dat toen EGF aankondigde te stoppen een soort van interne paniek van WAAR MOET IK NU MIJN KENNIS VANDAAN HALEN DAN???!!

32 likes

Haha dat weet ik nog wel! Met je oude naam, toen hadden we Bonje in een topic over iets en toen poste ik daarna in waar erger je je aan over iets over een vriendin maar de timing was vet kut en toen dacht jij dat ik dat over jou zei Haha. Maar dat was niet zo en daar was ik weer boos over en toen was t forum dood.

En toen was ik op reis en poste ik een tijd weinig dus ik had helemaal niet door dat jij het was op dit nieuwe forum en met een nieuwe naam en toen vond ik je juist altijd zo open en chill en toen ik er achter kwam dat ik eerst ff bonje met je had dacht ik huhhhh hoe heb ik haar niet sympathiek gevonden zij is super empatisch Haha. Dus ik denk dat ik op eind EGF gewoon ff rebels was of iets, want ik vind je consequent een hele leuke forummer en sorry als ik gemeen deed.

7 likes

Het leven is mooi

want ik heb chips

10 likes

haha waarom is dit een reactie op @matilda
draaankkkk
sorry

3 likes

WELKE

Ohhh <3 wil ik ook

1 like

Wil slapen maar heb zooo last van mijn blaas :rage: Als ik naar de wc ben gegaan moet ik alweer als ik in bed lig?? Gvd moet nu alweer

1 like

Ik heb een nieuwe bank en hij zit/ligt zo chill dat ik nooit meer wil opstaan

Ik vind het ook mega fijn dat er iets is zoals een forum. Niet omdat ik er kennis van opdoe, maar omdat ik hier dingen kwijt kan die ik irl niet zo snel tegen iemand zou zeggen. En ik vind het ook gewoon leuk om te lezen wat anderen meemaken (nouja, niet alles is leuk maar ok).

Ik vind dat er hier ook veel lieve meiden zijn, daar ontbreekt het in mijn omgeving wel aan.

:sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

24 likes

Oh jongens wat een forumliefde hier vanavond. Ga er helemaal blij van slapen :heart:

5 likes