Wat je even kwijt wilt #9

Hier kunnen we verder.

19 likes

oh is het al weer zo laat?

6 likes

Natuurlijk net als ik een berichtje erin zet, dat ie vol zit. Dus maar even nog een keer;

Ik heb zo’n dubbel gevoel nu. M’n beste vriendin kan elk moment bevallen van een mooi meisje en de opa van m’n vriend kan elk moment overlijden. M’n vriend en ik zijn ruim 8 jaar samen, m’n eigen opa was toen al overleden en ben de zijne ook echt als m’n eigen opa gaan zien.

Het ging al een hele tijd slecht met hem, mentaal al een aantal keer afscheid genomen. Alleen hij wilde zelf nog niet gaan. En nu wel, hij is echt op. :pensive: Ik hoop alleen heel erg dat we hem dit weekend nog even kunnen zien.

5 likes

Nee zeker niet fijn :frowning:
Knuffel😘

1 like

hello hello, welkom in deel 9 :blush:

Sterkte! Aan de ene kant ook weer bijzonder: zo is het leven met nieuw leven en de dood naast elkaar, hoe vreemd of rauw het soms ook is. En mooi dat je nog 8 jaar een extra opa hebt gehad, zo lang je herinneringen er nog zijn is iemand misschien wel dood, maar niet weg. En ik hoop dat jullie hem nog kunnen zien en een passend afscheid kunnen geven, maar in ieder geval fijn dat hij er zelf mentaal klaar voor is om het leven los te laten, dat is ergens wel de beste manier om te gaan.

Sterkte voor jou en je vriend :heart:

6 likes

:raising_hand_woman::raising_hand_woman::raising_hand_woman::raising_hand_woman:

1 like

Sterkte!
Ik had dit laatst in mijn werk.
Cliënt lag op sterven en ik had een babyshower van een vriendin.
Was een uur daarvoor nog bij die cliënt

Is ook zeker zo en inderdaad enorm fijn dat ik nog een opa erbij heb mogen hebben voor die jaren. En het zat er ook echt al heel lang aan te komen. Maar toch bleef hij er nog steeds en dan ga je er misschien vanuit dat hij er toch nog wel even langer zal zijn. Klink misschien raar, maar we vinden het allang fijn dat hij er nu zelf aan toegeeft en niet ‘tegen z’n wil’ overlijdt.

1 like

Pfoe, dat is dan ook wel even heftig! Gecondoleerd nog

@Electric sterkte!

Ik ben blij met deel 9 want nu kan ik (wéér) een poging doen het WJEKW bij te houden omdat ik in 8 nog 1681 berichten moest lezen en ik dat onbegonnen werk vond :roll_eyes:

11 likes

Mijn familie vindt het onzin dat ik verjaardagskaarten stuur. Rare mensen, maar was er dus mee gestopt. Alleen m’n moeder was de enige die het wel leuk vond en het waardeerde, dus nu heb ik haar een hele grote kaart gestuurd :grin:

22 likes

Als ik aan mensen in m’n omgeving uitleg, hoe erg online fora me als persoon gevormd hebben, heb ik altijd het idee dat ze geen idee hebben waar ik het over heb. Maar het is wel echt zo.

Voor EGF zat ik op SWB en ik heb daar superveel geleerd over relaties, wat ik wil in een relatie, LGBTQ, genders en nog zoveel meer. En vooral ook open minded zijn (niet alleen op seks-vlak). Zo’n algemene acceptatie van iedereen, ongeacht gekke voorkeuren, rare angsten of onzekerheden of weet ik wat.

En hier zitten zoveel onafhankelijke, feministische, progressieve vrouwen en ik leer hier bij over feminisme en racisme en termen als mansplaining en cultural appropriation. Een groot deel is vegetarisch of vegan. Ik vind het fantastisch. Dit mis ik irl wel? Mijn omgeving is helemaal niet zo.

55 likes

Ik ben nu in Ierland en je hebt daar hele smalle weggetjes en ik vind dat zo eng met rijden. Lijkt elke keer of we tegen een auto aan knallen of de bosjes in gaan.

Ik wil heel graag nog een keer een roadtrip doen door Ierland, maar dat en het links rijden zijn wel drempels

3 likes

Yolo. Ik ga uit terwijl ik morgen moet werken. C’est la vie. Enjoy life joe

11 likes

Noooo ik zag nieuwe afleveringen van The good place dus dacht dat het hele seizoen er gewoon op zou staan, zijn het twee afleveringen. Nu moet ik gaan wachten :sob:

enjoy girlll

1 like

huh, kom ik terug na een poosje niet luisteren op youtube, ben ik helemaal geautoplayed naar

2 likes

Door die verhuizing van mijn huisgenoot is mijn huis morgen nagenoeg leeg en ik kijk er echt naar uit. Ik kan gewoon bijna from scratch mijn eigen plekje er van maken. So excited. Heb nu al mijn spullen in één hoek gezet en de rest is van haar haha haar arme vriend ook. Hoewel ik het denk ik ook wel heel gek ga vinden om weer echt alleen te wonen na 2 jaar. We hebben het ook wel echt gezellig gehad (ook wel eens niet hoor maar hoort erbij).

15 likes