Hier kunnen we verder.
oh is het al weer zo laat?
Nee zeker niet fijn
Knuffel😘
hello hello, welkom in deel 9
Sterkte! Aan de ene kant ook weer bijzonder: zo is het leven met nieuw leven en de dood naast elkaar, hoe vreemd of rauw het soms ook is. En mooi dat je nog 8 jaar een extra opa hebt gehad, zo lang je herinneringen er nog zijn is iemand misschien wel dood, maar niet weg. En ik hoop dat jullie hem nog kunnen zien en een passend afscheid kunnen geven, maar in ieder geval fijn dat hij er zelf mentaal klaar voor is om het leven los te laten, dat is ergens wel de beste manier om te gaan.
Sterkte voor jou en je vriend ️
Sterkte!
Ik had dit laatst in mijn werk.
Cliënt lag op sterven en ik had een babyshower van een vriendin.
Was een uur daarvoor nog bij die cliënt
@Electric sterkte!
Ik ben blij met deel 9 want nu kan ik (wéér) een poging doen het WJEKW bij te houden omdat ik in 8 nog 1681 berichten moest lezen en ik dat onbegonnen werk vond
Als ik aan mensen in m’n omgeving uitleg, hoe erg online fora me als persoon gevormd hebben, heb ik altijd het idee dat ze geen idee hebben waar ik het over heb. Maar het is wel echt zo.
Voor EGF zat ik op SWB en ik heb daar superveel geleerd over relaties, wat ik wil in een relatie, LGBTQ, genders en nog zoveel meer. En vooral ook open minded zijn (niet alleen op seks-vlak). Zo’n algemene acceptatie van iedereen, ongeacht gekke voorkeuren, rare angsten of onzekerheden of weet ik wat.
En hier zitten zoveel onafhankelijke, feministische, progressieve vrouwen en ik leer hier bij over feminisme en racisme en termen als mansplaining en cultural appropriation. Een groot deel is vegetarisch of vegan. Ik vind het fantastisch. Dit mis ik irl wel? Mijn omgeving is helemaal niet zo.
Ik ben nu in Ierland en je hebt daar hele smalle weggetjes en ik vind dat zo eng met rijden. Lijkt elke keer of we tegen een auto aan knallen of de bosjes in gaan.
Ik wil heel graag nog een keer een roadtrip doen door Ierland, maar dat en het links rijden zijn wel drempels
Yolo. Ik ga uit terwijl ik morgen moet werken. C’est la vie. Enjoy life joe
Noooo ik zag nieuwe afleveringen van The good place dus dacht dat het hele seizoen er gewoon op zou staan, zijn het twee afleveringen. Nu moet ik gaan wachten
enjoy girlll
huh, kom ik terug na een poosje niet luisteren op youtube, ben ik helemaal geautoplayed naar
Door die verhuizing van mijn huisgenoot is mijn huis morgen nagenoeg leeg en ik kijk er echt naar uit. Ik kan gewoon bijna from scratch mijn eigen plekje er van maken. So excited. Heb nu al mijn spullen in één hoek gezet en de rest is van haar haha haar arme vriend ook. Hoewel ik het denk ik ook wel heel gek ga vinden om weer echt alleen te wonen na 2 jaar. We hebben het ook wel echt gezellig gehad (ook wel eens niet hoor maar hoort erbij).
Have fun!!
Dat was onze leenkat van de buren.
Omg
Is Mn droom om ooit red me te recreëren, Mn stem is vrijwel gelijk aan die van Manita dus dit kan alleen maar een enorm succes worden. @anon39978576 doe je mee?
Mn fave moment van stand by your man is als ze ineens met een kind in een rolstoel aan komt, zo random. In red me heeft ze ook ineens een kind in een buggy gevonden?
Ik keek net op de dienstlijst en achter mijn dienst dinsdag stond ‘zwemmen’
Niemand heeft me gezegd ps neem je zwemkleren mee