Wat je even kwijt wilt #9

Ik snap dat dus ook nooit zo goed.
Niet heel veel want ik had ff wat verwerkingstijd nodig voor die opmerking.

Ja snap ik, en je kan er verder ook niet zo veel mee :roll_eyes:

Haha
Die houden we erin :joy:

3 likes

Ohh zo irritant is dat. Niks van aantrekken hoor! Een deel van mijn schoonfamilie komt ook altijd aan met van die complimenten die eigenlijk gewoon verkapte beledigingen zijn. Ik heb een poos groen haar gehad en nu is het donkerblauw. Ben ik daar pas op een verjaardag, “oh wat mooi je haar zo, veel mooier dan dat groen!” Ja leuk dat je me nu een compliment geeft maar je beledigt ook mijn past self van het afgelopen half jaar :upside_down_face:

5 likes

Die herfstbiertjes waar ze nu reclame voor maken lijken me super lekker. Toen ik net in de winkel kwam zag ik dat er wel 100000 soorten waren :cry:

Voor iemand met keuzestress om alles (lees: besluiteloos) is dat toch niet te doen.

Welke kunnen jullie aanraden?

Ugh, vervelend is dat hé, wanneer je echt het verval ziet :sob: Ik ben 30, en verleden keer zwaaide ik en toen zag ik tot m’n grote schrik dat het vel onder m’n arm een beetje begint te hangen :scream: Heb maar snel m’n work-out schema opgepakt

3 likes

Ik heb mn vriend gedwongen om straks met mij naar de stad te gaan en nieuwe schoenen te kopen. Al zijn schoenen zijn kapot en het kan echt niet meer. Heel veel zin in :blush:

haha wat vinden jullie hiervan?
het klinkt als een statement van banksy, wel lullig voor de koper… :flushed:

27 likes

Geniaal haha

2 likes

Ugh mijn 2e baan heeft me wéér niet ingepland voor volgende week. Morgen maar eens langsgaan en vragen waarom. Vind dit vrij vreemd.

:joy: ben koffiekoeken gaan vrette toen en halvewege de nacht lag ik ook op mijn pak koffiekoeken #life

1 like

haha nou vind ik dus ook. maar ik stuurde het naar een vriendin (doet iets met kunst) en zij vond het stom dat hij kunstveilingen belachelijk probeert te maken zo.
ik dacht alleen maar ‘nou ik vind het een coole zet van hem hahaha, kunst is toch ook belachelijk duur. miljoenen? sorry hoor’. maar voelde me toen een cultuurbarbaar.
het kan ook geen statement zijn geweest maar gewoon een leuke grap ;p

Ik denk dat ik nog even naar bed moet. Ik ging net een screenshot maken om aan een vriendin te laten zien hoe kapot mijn scherm is :sob:

12 likes

Ik zelf niet maar mijn vriend wel. Hij heeft verschillende dingen geprobeerd, medicatie en peelingen enzo. Zijn huid is ondertussen wel wat rustiger geworden, het is ook een beetje uitvinden wat precies werkt voor jouw huid maar de dermatoloog kan daar wel bij helpen dus.

Ah nee, is er iets waardoor je moet huilen of “gewoon” hormonen?
Haal ergens anders even iets lekkers!

1 like

Ik doe ook iets met kunst, maar ik vind dit wel interessant. Ik vind ook dat de prijzen van kunst belachelijk hoog zijn en vind dit wel een mooie manier om daar mee te spelen.

1 like

Ik voel me echt best wel dom maar heb dyscalculie en het lukt me niet om wat uit te rekenen. Is er iemand die misschien kan uitrekenen hoeveel 20% is van €109,95 en van €99,95 :see_no_evil::see_no_evil:

€21,99 en €19,99 :slight_smile:

(geen idee of je hier iets aan hebt maar je kan 0,2 x 109,95 en 0,2 x 99,95 doen om het uit te rekenen)

2 likes

Ahh superbedankt!! Je uitleg ga ik opslaan het klinkt ergens wel logisch :joy::joy:

1 like

Bedankt!!

2 likes