Lief dat je nog reageert! Hij is er inmiddels uit ja hahaha. Recept klopt bij mij ook lang niet altijd maar vind iets van een indicatie wel fijn altijd. Ik heb hem nu inderdaad laten staan tot hij lichtbruin was en daarna nog even met folie erover want m’n appels waren best wel ‘nat’, en het is helemaal goed gekomen!
Ik heb de laatste week echt heel erg last van haaruitval. Ik durf mijn haren niet te wassen of te komen omdat er echt plukken vanaf komen Hebben meer mensen hier last van?
Ja ik heb dat ook! Volgens mij hebbem best veel mensen dat in het najaar. Als ik douche dan haal ik ook plukjes van mn bovenbenen af ( wat dus hoofdhaar is haha)
Ja me too! Maar dat ligt aan het seizoen hoor. Gaat weer over!!
Ik voel me dit jaar zó veel beter dan vorig jaar op dit moment (depressie & co), maar soms lijkt het me fijn om weer eens even echte emotie te voelen (als vrij emotieloos persoon) dat ik het soms mis. Wel een beetje een omg op mezelf.
@FrozenFlame @anon98052296 Ja, ik dacht al dat het aan het seizoen ligt, maar het is wel echt super vervelend. Maar wel goed (nou ja, niet goed voor ons allemaal ) om te horen dat ik niet de enige ben. Hopelijk zal het snel weer over zijn. Ik heb ook als ik douche dat dan plukjes op mijn been of tussen mijn kont zitten
Het is hier echt chill. We hebben een mega zwembad en zitten superdicht bij het strand
Heb al dutjes gedaan en 1 boek uitgelezen.
Oh en ik ben al bijna bruin geworden
Ben echt naar de kloteeee. Iets teveel speciaalbiertjes gedronken met vrienden en (bijna) collega’s
Op een zondagavond nog wel
Ik was/ben verdrietig maar nu heb ik metal opgezet en nu gaat het wel weer.
@flwhrs bedankt voor je berichtjes gisterenavond (ook voor degenen die geliked hebben)! Fijn om even bevestigd te hebben dat ik mijzelf niet echt dingen hoef te verwijten en tegelijk wat relativatie.
Had verder geen info in mijn bericht gedeeld, maar heb het voor alle zekerheid toch maar even verwijderd (er staat ontslag op het delen van info en met dit hele gedoe ben ik maar liever even te voorzichtig)
Voel me niet lekker en werd net wakker denkende daf de nacht half om zou zijn. Is het nog geen half 2
Ik weet niet meer in welk topic het ging over de stinkende was van iemand. Maar hoe meer ik erover las (ging best lang door met tips/reacties) hoe meer ik ervan overtuigd raakte dat m’n slaapshirt stonk. Dus toen ben ik maar opgestaan om me om te kleden
Ik ben nog steeds wakker want ik ben te druk om te slapen (?)
Jeeeezus ik kan ook niet slapen, ben al vanaf 2 uur wakker. Ik had een half pilletje Valium genomen voor de eerste keer (heb ik op doktersvoorschrift gekregen hoor), maar het heeft echt het tegenovergestelde effect Ik ga zo meteen maar een mail sturen om te vragen of ik vandaag kan thuiswerken, heb mijn laptop toch bij me. Twijfel alleen of ik ga zeggen wat de reden is (niet in detail, maar toch zeggen dat ik nieuwe medicatie heb genomen die niet de gehoopte werking had). Ik zal wel een reden moeten geven want mijn werk is nogal streng met thuiswerken. Maar zou ook een praktische reden kunnen verzinnen (dat mijn nieuwe wasmachine wordt geleverd ofzo).
Hier heb ik ook veel last van maar al zeker 2 jaar Ik ben in februari heel hard op mijn hoofd gevallen (ik zag 2 dagen dubbel) en dat heeft het echt niet beter gemaakt. Ik kan bijvoorbeeld niet discussiëren want dan loop ik binnen 5 seconden helemaal vast.
Ik heb ook amper geslapen. Ben de hele tijd af en aan wakker geweest. Zo moe nu
Gister oas om 23.15 thuis van werken en om 6.10 ging de wekker weer.
Al was ik voor de wekker wakker want ik had een heerlijk fijne nachtmerrie.
Lekker bezweet en vol paniek wakker worden.
Dat is lang geleden voor me…
Hier ook nachtmerries… maar toen ik wakker schrok kon ik al niet meer bedenken waarover. Komen nu weer flarden terug. Irritant.
Om zes uur was ik aangekleed, opgemaakt, was mn was gesorteerd en stond ik te roken. En eigenlijk moet het hier stil zijn tot half 8… ach ik heb heel zachtjes gedaan. Alleen helaas bewegingsmelders voor het licht op de gang
Ik zit al in mijn nieuwe huis omdat de aannemer er is. Maar het is nog te donker om te verven.