Wat je even kwijt wilt

Jeee daar zijn we weer!

Oeh, nu al een naamswijziging! Ben blij dat ik je oude naam nog even zag.

2 likes

Hoi! Ik zit btw op m’n mobiel, zijn er andere die dit op de pc/laptop testen?

heee hallo

ik ben de professor niet hoor! als je dat dacht

groetjes nescio

1 like

oh cool! begreep dat deze voor mobiel ook wel fijn zou moeten werken. lemme know!

2 likes

Hallo allemaal! Ik test vanaf de ipad

2 likes

So far so good!

O, wilde alleen bovenstaande posten, maar berichten moeten minimaal 20 tekens hebben, oeps :joy:

1 like

Nee, er stond net een andere naam, maar weet nu niet of ik die mag noemen. :thinking:

Kleine hartverzakking: Ik heb in het verleden weleens ‘gravatar’ gebruikt om te reageren op blogs. Bij dit account werd automatisch die foto gebruikt en dat is dus gewoon een (oude) foto van mezelf. :scream:

Ik ben trouwens ‘oh juul’! Als het goed is staat het er ook nog bij. Wil niet opeens anoniem zijn of zo, maar vind het toch wel fijn om geen gebruikersnaam meer te hebben die mijn echte naam bevat.

Edit: Waarschijnlijk zien jullie die foto nog steeds, stond bij dat het even kon duren voor het veranderd werd.

2 likes

Op het eerste gezicht is dit wel echt een fancy forum met leuke mogelijkheden! Voelt in ieder geval heel modern aan.

2 likes

Ik zie je foto die je op egf ook als avatar hebt! Geen foto van jezelf (gok ik :p)

1 like

Ik vind het op mn telefoon wel rot lezen, maar dat is misschien wennen

2 likes

Ik vind dit stiekem wel heel spannend. :flushed:

Erg jammer dat ik een mega to do lijst hebt voor vandaag, want daar gaat nu natuurlijk niks van komen.

2 likes

Ik voel me echt een gigantische kneus maar ik heb geen idee hoe ik een avatar invoeg? En het lijkt alsof ik alleen op antwoorden kan klikken i.p.v. gewoon los een bericht te plaatsen.

Ik ben ook present! :point_up:t3:

2 likes

Hallo ik ook hier. Maar ik ben benieuwd of mijn afbeelding niet mijn hoofd is.

1 like

Me too: zelfde avatar andere naam muhahahaha :smiling_imp:

Haha kidding! Zelfde tekst in avatar maar ander personage :sweat_smile:

1 like

Ik zal vanavond ook mijn avatar even wijzigen

ahhhh opbouwende kritiek, laf it