Ik wil dit helemaal niet weten
Wow van mij hoeft dit ook niet zozeer bijgehouden te worden Schrok nu al van het aantal gelezen berichten in de 2 uurtjes dat ik dit forum open heb gehad in totaal en voor mān gevoel alleen wat aan het verkennen ben geweest
Wow, die emojiās
Als ik de naam in de adresbar van mijn forum intik en maar āforumā intik omdat ik de naam nog niet onthou haha krijg ik eerst als suggestie forum van de democratie.
Ik wil even kwijt dat ik winkels die geen spiegel binnen de pashokjes hebben hangen faillissement toewens.
Zijn er hier ook mensen die een hamster hebben? Ik wil er misschien een maar weet niet zoveel over hun verzorging
Ik ben Inglourious Basterds aan het kijken, love die film! (Liuitenant Raine/Brad Pitt die doet alsof ie Italiaans spreekt , kan niet wachten op dat stuk <3) Kwam er vanmiddag trouwens achter dat de titel bewust verkeerd gespeld is (inglourious basterds ipv inglorious bastards), dat was me nog nooit eerder opgevallen maar past eigenlijk ook wel gewoon perfect bij de film.

Ik wil even kwijt dat ik winkels die geen spiegel binnen de pashokjes hebben hangen faillissement toewens.
Inderdaad! Dat je zo vet ongemakkelijk, in het kledingstuk waarvan je al in het hokje denkt dat het niet zo mooi zit, naar buiten moet waarna een verkoopster roept dat het kledingstuk je prachtig(!!!) staat.
DOEI HEMA!
Ik was net nog aan het werk omdat ik nog wat moest afmaken en dat eerder deze week niet lukte. Collegaās zullen ook wel denken dat ik gek ben met mijn mail rond 1 uur in het weekend
Ik zou nu nog 1 of 2 uurtjes kunnen slapen voor ik naar het vliegveld ga, maar volgens mij kan ik beter wakker blijvenā¦
Wij gaan trouwens ook veel, veel beterder worden dan Viva.
Die van de H&M zijn super chilll. Sneakersokken met siliconenrandjes achter.
Omg mijn eerste post op het nieuwe forum. Echt even lastig hoor
Ik vind die badges heel leuk hier
Ik had dat ook op het oude forum ?? Maar dat vond ik juist irritant want dan was ik iets aan het typen, wilde ik het niet reageren, klikte ik weg en stond die reactie altijd nog āonafgemaaktā bij mān reactiebox hahaha
Oh en ik vind het grappig hoe de whatsapp emojiās heten allemaal
Ik had het plafond in mān wc gewit en gisteren wilde ik een nieuw lampje ophangen. Ik vind mezelf altijd wel een handige Harrie dus ik ging aan de slag. Even getest of ie het deed, ja hij deed het, dus alles netjes gemonteerd. Doe ik de stroom weer aan was er toch opeens een ontploffing. Hele plafond zwart!
Dus toen moest alles weer opnieuw, maar nu doet 'ie het goed, ik denk dat ik het kroonsteentje niet goed had aangedraaid en dat ie los is gevlogen en de draadjes elkaar hebben aangeraakt. Oeps. Ik ga een foto plaatsen in het china webshop topic want daar komt die lamp vandaan.