ben echt benieuwd naar de uitkomst van het stemmen in Ierland vandaag mbt de abortuswet.
Ik lees ook heel vaak boeken veel vaker dan 1 keer. Vaak kom ik dan toch weer nieuwe dingen tegen
Ja ik ook wel, ik denk dat de uitslag dicht bij elkaar gaat liggen. Ik vind het vooral interessant omdat het land zo’n andere dynamiek heeft over deze zaken dan NL en BE bijvoorbeeld.
Hoezo staat er nog geen doorverwijzing naar de 2 nieuwe forums op het oude EGF?
Ik ook niet. Denk idd dat hij er niet opstaat. Misschien een schrale troost, de GVR (nieuwe) staat er wel op. Heb die toen in de bios gezien. Aanrader!!
Wow @anon98052296 was vergeten dat dat bestond. Gelijk zin in nu. Misschien vanmiddag een pak halen.
Goed! Ben aangenomen! Het is wel een tijdelijke zomerbaan dus ik begin pas 22 juli en dan voor een maand. Nu even bedenken wat ik met mn huidige baan ga doen!
Ja ik denk dat het uit de vriezer ofzo ook wel echt smaakt als een milkshake, het is in ieder geval super zoet en niet melkerig
Ik eet echt steeds vaker vega door mn dieet. Ben ik naast fit girl ineens een wereld verbeteraar.
Ja probeer ik. Gisteren niet gelukt (te lang op school blijven hangen en dus kei moe), net tandarts geweest omdat ik tandpijn heb (niet te verklaren, dus doen ze niks mee). En straks fysio. Dus maar een paar uurtjes naar school geweest en ik denk dat dat wel goed is ook.
Ik wil alleen zo graag gewoon weer hele dagen…
Vanmiddag en in het weekend dus maar even rustig aan en ook ff geen bestraling.
Balen van je keelpijn:( Toch een fijn weekend voor jou
Niet echt denk ik. Ik gebruik het elke dag en zie wel echt resultaat maar had hier voor hele korte wimpers dus ze zijn nu nog steeds niet enorm lang ofzo.
Oprah… i know you love me.
Ik word echt zo lui van dit weer, kan wel slapen, zelfs rechtop.
Gids op een hop on hop off bus door de provincie. Ik vind mijn huidige werk wel leuk, maar ik ben liever buiten bezig en meer met mensen
Vrijdagen zijn altijd zo wisselend, kantoor loopt rond 12u leeg dus aan de ene kant wil ik dan ook wegsneaken, aan de andere kant kan ik dan wel lekker doorwerken…
ofja tijd doorbrengen op het forum that is :’)
Ja ik heb er ook wel zin in! Ik denk dat ik heel juni nog blijf bij mijn huidige werk en dan per 1 juli thuis ga werken (ik kan het namelijk wel combineren, maar niet binnen kantoortijden). Vind dat wel heel spannend en ik weet ook niet per wanneer ik het moet vertellen op mijn huidige werk…
Meer aangeboren afwijkingen in Limburg - http://nos.nl/l/2233478
Ja sorry, ik vind dit gewoon net iets te grappig.
Ja wordt spannend denk ik! Mooi om te zien wel hoe het zo leeft, en #hometovote