Haha, geen idee, het klonk wel goed. Ik geef Engels, geen Nederlands
Jeej, nog iemand overtuigd! Het is alleen in het Nederlands volgens mij niet geaccepteerd, helaas. Ik had hem gebruikt in een zelfgeschreven bundel en kreeg constant opmerkingen haha
Ja, zal ik doen
Ik ben echt intens aan het genieten van de throwback thursday van xite
oke, deze reactie komt wel heel anders over ook dan je oorspronkelijke verhaal, daar kom je erg veroordelend en intolerant over.
Ik zou gewoon het gesprek met hem aan blijven gaan, hij weet het momenteel dus ook allemaal nog niet. Ik heb het gevoel dat je na de āonthullingā een beetje een soort van tunnelvisie hebt gekregen op Hij is Homo en wellicht daardoor het bed incident hebt geĆÆnterpreteerd als een Red Flag?
plus misschien ook even aan je vriend denken
Ik vind mezelf echt heel kut. Ben vorige week begonnen met Friends en ik vind het echt leuk, ben ondertussen halverwege seizoen 2. Maar ik heb dus de slechte gewoonte om op wikipedia alle aflevering beschrijvingen te lezen en dan vooral die van de laatste aflevering. Tot nu toe kan ik me nog inhouden
Vroeger las ik van boeken als het spannend werd ook altijd eerst de laatste 3 paginaās haha
Nee is fout! Nooit meer doen!
Een Utrechtenaar is een homo, iemand die uit Utreg komt is een Utrechter!
ik snap je. maar hij heeft meer de tunnelvisie dat ie homo zou zijn dan ik. ik denk zelf helemaal niet dat hij homo is. ik denk eerder bi of misschien wel hetero. maar ik heb mijn mening daarover niet tegen hem gezegd want dat leek me misplaatst. het is iets van hem om zelf te onderzoeken.
het bed incident was niet alleen 1 keer maar meerdere keren. eigenlijk al de keren. we hebben erg veel seks gehad maar hij kan niet hard worden door mijn appearance zeg maar. alleen als er oraal of handwerk verricht word en zelfs dan wordt het snel weer slap zeg maar. maar ook daar hebben we het over gehad en het kunnen 100 andere dingen zijn. zoals een druk die hij op zichzelf legt. of gewoon de algemene twjfel en struggle welke kant te kiezen. man of vrouw. dat waren zijn woorden. niet de mijnw⦠hij is erg bezig met een kant kiezen of het kan ook voor hem allebei maar omdat hij nog nooit met een man samen is geweest weet hij, zegt ie zelf, niet of hij bi seksueel is of āāalleenāā homo.
mijn vriend weet over bepaalde dingen van, ik ben vrij open met hem erover en we proberen uit te zoeken hoe en of we samen verder kunnen gaan
I feel you
Maar wat bedoel je dan met
?
wat als hij het gewoon een keer met een man probeert?
misschien is het beter als ik de red flag in mān oorspronkelijke verhaal terug neem
ja dat is dus inderdaad het hele vraagteken⦠hij durft niet. hij beschrijft als the most black hole en tegelijkertijd zān holy grail.
zān plan is natuurlijk wel om het te proberen met een man maar ik merk ook dat het hem volledig blokkeert en gewoon echt heel bang is.
Net de grens overgestoken naar Argentiniƫ voor een tindermatch, stempels in Mn paspoort alles.
Toewijding hier.
snap ik ook van hem, kan me voorstellen dat het super lastig is.
wat ga jij dan in de tussentijd doen tot hij Het Wel Weet?
Dat deed ik ook altijd. Eerst de laatste pagina lezen, en dan de rest. Lekker jezelf spoilen.
niks. ik denk dat het beter is om verder met mān leven te gaan. hij zei dat ie me over een maand weer wilt onmoeten en we dan gaan kijken hoe de situatie ervoor staat. maar eigenlijk staat hij centraal⦠ik moet afwachten.
oke, ik wilde inderdaad zeggen dat dit me echt ontzettend vermoeiend lijkt voor iemand die je net 5x hebt gezien
haha ja, misschien dat het volgende week allemaal niet zon issue is. dat ik over hem heen ben zeg maar. maar hoe hij erover denkt, dan of nu, kan ik totaal niet inschatten ik stuur hem straks een mailtje met vooral de boodschap dat ik ok ben, no hard feelings en hem volledig accepteer zoals het is en vooral heel veel support
Hahahah ik ga stuk om dat plaatje erbij
Veel plezier met je tango boy