Wat je even kwijt wilt

Nee kan niet

Grr zit al de hele tijd te wachten op regen, maar er komt maar niks. Alle buien gaan hier steeds net erlangs. Nu wordt het helemaal donker dus ik dacht, daar zal je het hebben. Maar nee hoor, volgens buienrader gaat deze ook mooi net langs ons heen.

Iemand heeft me ooit wijsgemaakt dat ik in een plaats woon waar het blijkbaar weinig regent en waar alle onweersbuien en dramastormen heel vaak net boven/onderlangs gaan. Geen idee of het echt waar is, maar sindsdien valt me dat wel vaak op. (Zal je zien dat over 5 minuten de hel losbarst)

Ik heb geen ervaring met UW maar Marktplaats zou ik al niet aan beginnen, tenzij je iets heel gewilds/limited edition/designer hebt. Te veel moeite voor niks.

2 likes

Hier in het midden van Zeeland is het vijf minuten geleden begonnen met flinke regen en flitsen

1 like

Heel erg bedankt!

Bij ons wel door iemand in hetzelfde huis maar of het door buren mag weet ik niet.

1 like

Hier precies hetzelfde! Had het er net nog met mijn vriend over
 Altijd als we zo’n storm volgen, gaat het exact langs ons heen.

1 like

Ik quote mezelf: nooit te vroeg juichen. Lees waar erger je je aan topic.

Weer een kijkavond

9 likes

Oei ja ik zou de ouders ff inlichten idd.

Sorry ben bij aan het lezen. Goed dat je ze ingelicht hebt.

1 like

Ho-ly shit. Ik heb gesport sinds het eerst in 100 jaar. Ken nie meer! En dit was nog een kort rondje. Alle oefeningen maar 1x ipv 3x. En dan dus sets van 12. Hoe ga ik dit overleven? Vijf minuten na deze eerste ‘training’ had ik overal al spierpijn. God sta me bij. Hoe houd ik me hier gemotiveerd voor
 haha.

Ik woon dicht bij plaatsen waar het echt noodweer is. En wij hebben hier een buitje en dat was t.

Oh my god, ik dacht even een wandeling buiten, lekker fris
 ben echt compleet doorweekt. Hier is het echt noodweer. Had ook nog eens een wit t-shirt aan, jep lekker hoor.

1 like

Ik was net eens het forum aan het doorzoeken om te kijken of ik nog wat gebruikersdingen mistte ofzo, en als je dan bij ‘gebruikers’ kijkt, kun je selecteren op ‘antwoorden’. Dan kun je dus zien hoeveel mensen wel lid zijn maar nog 0x iets gepost hebben. Zooooveel meelezers zitten hier :astonished::astonished: Best een beetje een gek idee, zeker met die members-only topics.

8 likes

Vermoed dat t een hoop accounts zijn die ‘alvast’ zijn aangemaakt. Op de eerste dag waren het er al 222 namelijk. In de bezoeken van de site zie je wel dat de grote meerderheid van ingelogde gebruikers is.
Het is dus net wat je als meelezer definieert. Vind het trouwens wel heel goed dat je erover begint!

7 likes

Haha ja zo stom he. Mn bericht bleek uiteindelijk nergens op te slaan want 10 minute later kwam het alsnog met bakken uit de lucht :sweat_smile:

Ooh wat confronterend om te zien hoeveel uur je hier hebt besteed aan lezen haha!

1 like

Ik was overgehaald om mee te gaan sporten, wow dat was zwaar. Geen airco in die zaal en ook geen ramen :sob:

Ik drink nu eindelijk ook de raw lemonade van de AH. Helemaal blij met deze forumtrend.

3 likes