Wat je even kwijt wilt

Juist! Misschien nog wel lekkerder dan de warme pannenkoeken in de avond, de koude de ochtend erna :heart:

1 like

Is het enige wat ik echt jammer vind aan dat spel :frowning:

1 like

Niet via de kassa maar de bonnen kunnen wel opgezocht worden via een computerprogramma!

Die plakstrips had ik inderdaad al geprobeerd maar voor buiten (onder afdak) werkt dat niet. Lees op die site wat jij linkte iets over zakjes water of spiegeltjes. Ga dat eens proberen. Hopelijk werkt dat wel

1 like

join the club en ik heb maar 3 alcohols op

1 like

Oh oke , ik vraag bijna nooit de bon haha

Dat verhaal van die vrouw die boetes bleef krijgen voor de auto die ze niet had is ook bij Kassa geweest. Het is echt schokkend. Werd hier een beetje lakoniek over gedaan, maar dit kan in feite iedereen gebeuren.

1 like

Ik wou als eerste foto in het selfie topic een onderkin selfie plaatsen. Maar durfde niet hahah

6 likes

Ik heb dit gister ook gezien! Wel bizar dat het zo lang duurt om je geld terug te krijgen. Had de politie nou toegegeven dat het hun fout oid was?
Ik had wel met die vrouw te doen.

Ik heb echt zin in soep vanavond, maar ik weet niet wat voor soep ik wil maken. Iemand recepten voor de lekkerste soep ooit? :upside_down_face:

Ik moet woensdag een belangrijk verslag inleveren en er mogen geen taal- en spelfouten in zitten… Is hier toevallig een docent Nederlands in de house of iemand die mega goed is in Nederlands en bereid is om mijn verslag te checken? Het is een verslag van 10 kantjes, dus het valt mee. Ik ben trouwens bereid om er geld voor te geven, want het is echt heel belangrijk.

Ik zie mijn eigen fouten vaak niet, vandaar dat ik het vraag

1 like

Vriendin van mij is ook erg positief over het tape! Klachten niet helemaal weg, maar kan wel weer goed naar buiten enzo. Op zich het proberen waard, meestal kan je voor 15 eu het wel laten plakken.

Fuck ik heb ineens overal jeukende rode bultjes. Het begon gisteravond met jeuk op mijn schouder, dacht dat ik gestoken was door een mug ofzo. Toen ik wakker werd zat heel mijn schouder al onder de jeukende bultjes en nu wordt het steeds erger. Ze zitten nu op allebei mijn schouders, buik, rug en het begint nu ook op mijn armen en benen. Wtf is dit? Weet ff niet of ik nu de huisarts moet bellen of dat dit geen kwaad kan en vanzelf wel weer weggaat

Nieuw wasmiddel wellicht? Of ergens gezwommen ofzo? Klinkt als een allergische reactie…

Nou, ik meen me te herinneren dat er gezegd werd dat dat echt niet zomaar kan gebeuren.
Blijbaar wel dus.

@Bree De politie heeft haar fout wel toegegeven geloof ik, maar die betaalde boetes willen ze niet helemaal terugbetalen.

Ik vind 50 berichten ook niet veel, wordt het op een gegeven moment ook hoger dan dat? Of blijft het nu op 50?

Niet dat ik zoveel post dat ik er makkelijk kom, maar bijvoorbeeld na een jaar kan je de mensen die af en toe meeposten en de lurkers die net 50 berichten hebben om members only te kunnen lezen best gaan onderscheiden toch?

12 likes

Jaaa heerlijk hoor. Heb ik ook al even. Zó fijn.

1 like

Nouja, jij schreef dit bijvoorbeeld.
De situatie is misschien niet realistisch en moeilijk voor te stellen, maar wel realiteit.

Heb een springtouw gekocht onder het mom van meer bewegen, we zullen zien hoe dit gaat hahah

1 like

Doe je wel voorzichtig? Kan best heftig zijn voor je spieren .

Dit is opzich wel een fijn schema om aan te houden.

9 likes