Wat je even kwijt wilt

Wel even wennen hoor. Zit nu op mobiel dus kan m’n avatar nog niet aanpassen maar dat ga ik zsm doen.

1 like

Ik zie nu op mn telefoon trouwens steeds de afbeelding van de laatste persoon die gereageerd heeft naast de topic titel staan, kan dat nog aangepast worden? Zo verwarrend als er steeds een andere afbeelding staat

Heuj! Dit voelt retro! Maar tof!

1 like

Wow, dit is wel even wennen zeg

1 like

Joehoe!

Ik ben hier graag!

1 like

Wat betekend dat groene lijntje om sommige avatars?

Whoeeeww ik ben er ook! Voel me nu echt badass dat er hier vanaf de start bij ben haha. Ik typ dit vanaf mijn telefoon maar moet wel even wennen, ook omdat reacties geen citaten zijn. Daardoor ben ik steeds een beetje in de war wie nou waarop reageert. Zal ook een kwestie van wennen zijn denk ik

Wow wel vet dat je gewoon direct vanaf je telefoon een foto kan maken en die dan gewoon bijgevoegd wordt, topfunctie dit! (Dit was een foto van mijn tas live vanuit de sprinter richting Groningen joe)

13 likes

Ahh slim! Had ik niet aan gedacht :flushed:

Wordt dit een oneindig topic? Met een oneindige pagina?

1 like

Dit vraag ik mij ook af ja.

Ik meld me ook! Ik kan niet echt herkenbaarder gezien mijn naam mijn echte voornaam is en mijn foto ook gewoon mezelf is haha. Groetjessss

2 likes

ik ga kijken naar die citaten hoor, irriteert me ook een beetje

Hi! Ik ben Sherida maar aangezien mn vrienden me ook Sjurrr noemen en ik geen zin heb om meer onder mn eigen naam te posten heb ik mn naam veranderd :slight_smile:

Als mensen het te verwarrend vinden zo ga ik zo mijn oude avatar weer opsnorren :kissing_closed_eyes:

5 likes

Zijn er echt al 167 gebruikers?

1 like

zoiets! 8 online net

ben even met de Chatfunctie aan t spelen nou

Ik was niet een extreme poster, maar ik lees al wel jaren mee. Het ziet er netjes uit

1 like

Wow, wennen dit! Wel superleuk dat er meteen een nieuw forum is opgezet!:blush:

1 like

ok, chat gaat via de megafoon in het menu bovenaan

1 like

Omg jongens dit is zo raar. Ik was Vahaiya trouwens maar wilde al langer mn naam veranderen (had weinig zin in dat ik overal naar getraceerd kon worden door mn ene internet naam)

1 like