Hahaha ja en wat je even kwijt wilt zonder middelvinger, rolleyes, omg, boos gezicht
Duuus. Ik bellen met de afdeling voor mijn nieuwe opleiding. Hebben ze 2 weken vakantie…
Helemaal niet aan gedacht aangezien ik al een paar jaar werk…
Ik vind de chatbox optie ook wel gezellig.
Ja! Dat vind ik wel een uitkomst!
Voel me weer 16 in een chatbox
Oooohh met twee ‘Wat je even kwijt wilt’-topics heb ik nog meer om te lezen! Gelukkig heb ik toch niks te doen op werk.
Ik kan me nu nog even niet voorstellen dat dit ooit gaat wennen maar toen het forum van oranje roze naar wit ging kon ik me dat ook niet. Is het al tijd voor het beutyblogtopic?
Ja ik vind van wel haha. Ik zat al te twijfelen om het andere youtubers topic al te maken hier. Dat zijn toch wel (vind ik) de leukste topics!
Dan moet sowieso die ABC tumblr in de eerste post.
Oh ik wil ook zo quoten. Hoe doe ik dat.
Test test.
Oké ja dit werkt. Antwoorden en dan het tekstballonnetje aanklikken.
Joehoe hoi
Ik snap het tientekens twingtigtekens niet wil iemand het me uitleggen
En het ziet er mooi uit maar nog we wennen! En op m’n telefoon (heb nog nietnop pc gekeken) valt het blokje van smileys half buiten het scherm. Zitten er nog andere icoontjes rechts van die ik niet kan zien?
halloooooo ik ben er ook weer
Mensen we hebben gewoon een zoekfunctie die werkt!!!
Ik wil mijn geld uitgeven aan Coinpusher, mijn verslaving
waarom zien bosbessenmuffins er vaak zo beschimmeld uit?
Hebben jullie ook dat als je een zin in dit vak typt dat je een deel niet kunt zien omdat het buiten beeld valt en je het beeld niet kunt verplaatsen?
Ik typ blind en hoop op geen spelfouten
Present! Al voelt het wel nog raar haha
Hooikoorts is een serieuze bitch😡
4 verschillende soorten medicijnen in mn mik en ben nog steeds een dood vogeltje
Ik vind het trouwens helemaal niet anders voelen zo. Ben juist heel blij met alle extra features.
Ik ben er minder erg aan toe, maar ik heb ook het gevoel dat de medicijnen en neusspray helemaal niet werken. Sterkte dit weekend!