Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Welke producten sla jij direct in als je in het buitenland bent, en waar dan wel?
Zelf doe ik dit onbewust altijd, de supermarkt uitkammen is ook echt een must :smiley:

3 likes

Wat ik zelf nu kan bedenken:
Vorige week op Mallorca vloog ik direct op de Cheetos af


Helaas kwam ik deze er niet tegen, want die zijn misschien nog wel lekkerder:

De bovenste dus ook in Europa alswel de Antillen, en de onderste in ieder geval op de Antillen te koop.


Deze op Mallorca maar ook op de Antillen al vaak gekocht en meegenomen naar huis


En ze zijn er dus ook met pindakaas, ook op de Antillen gevonden, zo lekker


Deze haal ik ook altijd, gepofte mais maar ze zijn veel groter dan hier bij de Appie. Ook gewoon te koop in Europa en de Antillen in ieder geval.


Amerika, maar ook wel online te bestellen.


Deze haalde ik altijd op Curacao, maar na eind 2015 nergens meer gespot :tired_face:


Amerika, ook wel online te bestellen


Ook op de Antillen


Tostitos hint of Lime, Curacao

9 likes

Die KitKat Chunky heb je ook gewoon bij appie volgens mij.

GG00557 dit neem ik altijd mee uit Italië, zo lekker!
En uit Portugal altijd van die zakjes voor chocolademousse :heart:

3 likes

Wij halen uit Duitsland allerlei zakjes voor sausjes en toetjes, frisdrank en vegetarische vleeswaren. En lebküchen, haha.

1 like

Lievelings chips ever

En iedereen die ik ken die naar Japan gaat neemt altijd banana cakes mee

6 likes

Marlenka :heart:️ Ik heb het deze zomer pas leren kennen in Slowakije, bij familie van een Slowaakse vriendin, maar ik vond het zo lekker! We waren aan het backpacken dus konden het niet echt lekker meenemen, vet jammer. Maar een tante van mijn vriend komt uit Oekraïne en we waren daar laatst en toen had ze iets gebakken wat er heel erg op leek en ik was zo gelukkig. Ga haar denk ik om het recept vragen :grin:

1 like

Ohh dankjewel! Ik ga hem opslaan en hopelijk volgend weekend maken :blush:

1 like

image
Dit zijn echt van die cheap ass zoutjes uit Amerika, maar zooooo lekker. Had echt 8 dozen in m’n koffer toen ik naar huis ging, vrienden van mijn zus wonen er en die sturen zo nu en dan wat op.

En dit is echt raar, maar familie neemt altijd Heinz ketchup mee uit Spanje want die is zoeter dan in Nederland. In Amerika, Oostenrijk en Macedonië trouwens ook. Had Heinz er een keer over gemaild en het ligt schijnbaar aan dat de ingrediënten per land net iets verschillen, wordt afgestemd op de smaak van de inwoners.

4 likes

De complete Milka en Ritter Sport afdeling in Duitsland.

7 likes

Ja is echt heel anders, hier vind ik het vaak een beetje zuur, in Spanje eet ik het echt bij alles.

image

Deze twee mis ik regelmatig. Je hebt bij de AH ook wel plakjes chocola voor op brood, maar die zijn veel dikker dan deze helaas.

5 likes

In Portugal haal ik altijd Chiclets kaneelkauwgom en vraag ook regelmatig mensen om het mee te nemen voor me :grin:

2 likes

Haha, Inca Cola vond ik niet te drinken.

Zwitserland:
Biber:

Läckerli:

Rivella:

Almdudler:

Nederland (ik denk dat dit ook wel telt, als Belgje):
Dropfruitduo:

3 likes


Deze zoete kaas koekjes van Kreta, Kalitsounia. Zooooo lekker :drooling_face:

5 likes

Oh, en plantain chips (o.a. Oost-Afrika en Zuid-Amerika, maar vast nog wel meer plekken):

2 likes

image

Brunost uit Noorwegen. Mijn zusje is dit jaar helaas teruggeemigreerd naar Nederland en kan het niet meer meenemen. Ik kan de smaak gewoon proeven terwijl ik erover typ :sob:

6 likes

Mijn fave in Azië!

8 likes

Die tostitos vind ik ook superlekker, helemaal met deze dip erbij :drooling_face:

3 likes

Wat is het voor iets??