Wat maakte je vandaag aan het lachen?

33 likes

Hahahahahahha ik weet niet waarom maar lach hier al zeker 5 minuten om

4 likes

Tinder in Paraguay is on a levelā€¦

Nazis zijn niet grappig overigens, maar moest hier ff om lachen vanwege t level bizarrers

8 likes

Hahaha ik lees dit nu pas, maar dit maakt echt mā€™n dag! :rofl:

2 likes

Ik ben al een paar minuten aan het lachen om Wilma :rofl:

3 likes

Door dit topic dacht ik aan iets waar ik vaak om in een lachstuip raak.

Mijn vriend is gymdocent en moet soms voor zijn opleiding stukjes waarin hij leerlingen 1 op 1 begeleid om hun motoriek te verbeteren opnemen. Laatst liet hij me dus zoā€™n filmpje zien van een jongetje dat moeite had met het vangen van een bal, hij was helemaal trots want hij kon het nu al veel beter. Soms ging het nog niet helemaal goed, en net op het moment dat mijn vriend dat tegen me zei zie je hem op dat filmpje tegenover dat kind staan (6 jaar) en een basketbal gooien. Dat kind slaat met zijn armen tegen elkaar als een soort van zeehond en krijgt die bal vol in zijn gezicht. Kindje heeft zichtbaar even een moment van au, maar raapt snel die bal op alsof er niks aan de hand is. En aan de andere kant in beeld zie je mijn vriend gewoon huilen van het lachen en zichzelf bij elkaar proberen te rapen. (Uiteindelijk ging dat jongetje ook heel hard lachen hoor). Maar soms als mijn vriend dus iemand vertelt over de begeleiding die hij doet ofzo en uitlegt wat hij dan precies doet dan moet ik ineens zo hard lachen omdat ik dan dit beeld telkens voor me zie.

15 likes

Zo mooi hoe Qucee de hele tekst kent

3 likes

Ik ga stuk om dit hele topic.

Moest lachen om het idee dat er een jongere kopie van mij rondloopt :joy:

Mijn kid zei net dat ik een dikkopprinses was. Aan de manier waarop hij dat zei, is het blijkbaar het allergrootste compliment ooit! Hij keek superverliefd en ik kreeg er 1000 kusjes bij.

25 likes

Sowieso lig ik al een half uur in een deuk om dit hele topic, maar vlak daarvoor gebeurde het volgende:

Hond lag op de bank te slapen, maar aangezien het een labrador pup (nu 6 maanden oud) is, groeit ie als kool. Dat heeft ie alleen zelf nog niet zo door. Hij besloot namelijk dat hij op de bank op zā€™n rug wilde liggen, maar uiteraard donderde hij er toen af. Dat was al grappig, maar toen hij op de grond lag keek ie alleen even op en dacht ie: Oke ook prima. Vervolgens doet ie zā€™n ogen weer dicht en snurkt ie vrolijk verder alsof er niets gebeurd was. In tussen pieste ik zowat in mn broek :upside_down_face:

10 likes

Een nieuwsbrief waar ik nu weer aan terug moet denkenā€¦ het is toch een terugkerende ergernis van velen dat mensen het hebben over ā€˜cellulitisā€™ wanneer ze ā€˜celluliteā€™ bedoelen?
Deze had het over CELLULOSE.

11 likes

hahahaha dit commentaar maakte mij vandaag aan het lachen

1 like

Een filmpje van een kangoeroe die een voetbalveld op rent in Australiƫ.

1 like

Ik ga echt stukkkk. Inclusief tranen hahaha

2 likes

Ik moest vandaag lachen om mijn eigen mop.
Hoe noem je een hyene die net uit bad komt?
Een hygiƫna.
Padum tssjjj

17 likes

Hahaha fijn dat er nog steeds mensen om moeten lachen. Na anderhalf jaar kan ik ook gewoon nog steeds in een lachstuip belanden als ik dit aan iemand anders vertel hahahaha

3 likes

Mijn vriend die mijn roze kanten string even aan deed en zā€™n ballen die er aan beide kanten uitvielen

25 likes

Mā€™n broertje van 12 die vroeg of hij een handdoek mee zou nemen naar het zwembad? En hij vond het toch zo raar dat wij het dan ook niet echt nodig vonden dat hij zijn zwembroek mee zou nemenā€¦ Helaas heb ik geen foto van het gezicht dat hij trok, want dat was eigenlijk nog het mooiste.

4 likes

De appjes van mijn oma. Ze zijn echt in telegram stijl en eindigen standaard met houdoe.

4 likes

Dat ik lekker heb kunnen zwemmen en genieten van mijn bikini. Ook al heb ik mijn streefgewicht nog niet behaald.

11 likes