Wat maakte je vandaag aan het lachen?

trouwen

45 likes

Haahahhahaha gaaaa stuk

Ik heb net heerlijk een midnight dance party gehad in mijn eentje. Inclusief playbacken met een haarborstel, met een gezichtsmasker op. Toen keek ik opeens in de spiegel en moest ik wel om mezelf lachen. Toen lekker verder gegaan :dancer:

5 likes

Vriend heeft iets niet gedaan.

Ik: ‘Je hebt niet eens sorry gezegd.’
Hij: ‘Oke, sorry.’
Ik: ‘Daar heb ik niks aan.’

Ik moest er zelf om lachen :sweat_smile:

11 likes

image
hahahaha

14 likes

We waren aan het praten over de Mc Donalds. En toen kwam iemand vet random het gesprek binnen vallen met de legendarische vraag " Welk restaurant is dat?"

12 likes

Huh wtf? Onder een steen geleefd?

Hahaha nee we hadden het eerst over restaurants. En daarna was t gesprek over gegaan naar de mac. En toen kwam ze terug en doet vroeg ze dat.

2 likes

Oh haha, ja dat snap ik beter

1 like

Deze outfit zag ik zonet voorbij komen op reddit;

Lekker luchtig wel!

21 likes

Waarom bestaat dit? Wie maakt zoiets?

Oh misschien is het voor in the bedroom?

1 like

Het is wel iets dat Debbie zou dragen tijdens haar bevalling.

16 likes

Hoe zeikerig die poes ook kijkt hahaha

55 likes

Mijn vriend heeft een knuffel die hij al sinds z’n kindertijd heeft. Zo’n zachte beer met een jurkje die half uit elkaar valt. En die beer heet

Wilma.

67 likes

Daar moest ik om lachen :joy:

1 like

Je zit in het verkeerde topic. What are you wearing today moet je zijn.

14 likes

Tot grote ergernis van mijn vriend kan ik hier na 3 jaar nog steeds in een lachstuip van raken. Inmiddels mag er niet meer over die beer gesproken worden omdat hij zich dan uitgelachen voelt.
Wat ook zo is :joy:

19 likes

Thanks Lul

2 likes

Proestte mijn thee uit toen een cliënt Meghan (we hadden het over the royal wedding) uitsprak als magnum tot twee keer toe. Zo flauw van mij :redface:

19 likes

Dit YouTube kanaal :joy:

3 likes