Wat vrolijkt jou altijd op?

Vertelllll. Ik ben zo vaak chagrijnig afgelopen week dat ik wel wat inspi kan gebruiken.

1 like

Keihard muziek opzetten en dan lekker dansen en vals mee zingen!

Hondenfilmpjes en mijn hond

3 likes

Dit is misschien wat ongepast, maar hoe chagrijnig ik ook ben, ik moet altijd lachen om filmpjes met vallende mensen (mits niet extreem of met erg leed etc uiteraard). Dat blijft gewoon altijd op mijn lachspieren werken.

10 likes

Mijn konijnen die volledig opgaan in het wassen van hun pluizige allersnoezigste hoofdjes en oren :heart_eyes: Überhaupt konijnen. Maakt niet uit van wie en wat ze doen.

48 likes

Carpool karaoke
Vooral deze met Bruno Mars

5 likes

Eten, seks, winkelen.

Ben maar een simpel mens.

15 likes

Plaatjes van babyolifantjes

6 likes

Haha ja meer heb je niet nodig.

1 like

Een uurtje sporten en dan een lekkere warme douche en eten dat op me wacht.

3 likes

De dag beginnen met koffie, en koffie na het avondeten. Blije, knuffelige ratjes die altijd zielsgelukkig zijn als ze me zien en ze aandacht krijgen. Mijn hond die zich om laat vallen en op z’n rug gaat liggen zodra je ‘m aanhaalt. Complimentjes. Inside jokes. Geurkaarsen, en elke avond ben ik weer helemaal blij als ik m’n zoutlamp aandoe. Mijn bed.

1 like

De poesjes
En dat als ik thuiskom mama heeft gekookt (ja… of papa, maar jullie weten wat ik dan krijg)

2 likes

Foto’s bekijken van 1/2/3 jaar geleden! Wordt altijd blij als ik foto’s zie van mijn kat als kitten en m’n neefjes als baby, en dat was de periode dat ik wat met m’n vriend kreeg en de foto’s daarvan maken me altijd weer helemaal verliefd.

1 like

Als ik mezelf heb gepusht om bijv naar een feestje of een vriendin of de bios te gaan en et was echt gezellig!!! Maar kost me altijd zoveel moeite om me ertoe te zetten terwijl ik het superleuk vind. Dan heb ik savonds echt een voldaan gevoel en kan ik lekker slapen, terwijl ik anders de hele tijd maar wat in huis rondhang en depri word.

2 likes

Lekker eten, films kijken waarbij je niet hoeft na te denken en mijn konijn die lekker rondhuppelt door de kamer

Mijn hondjes en mijn konijnen. Of een rondje hardlopen.

Oude filmpjes van mijn vriend en mijzelf met foute snapchat filters. Gelijk vrolijk!

Foto’s van mijn katten toen ze klein waren (vind ze nu ook leuk hoor maar op de foto kunnen ze niet irritant doen)
Poep en plas humor
Mijn vriend (ja lekker klef maar als je met deze crazy bitch samenwoont is emotiemanagement een belangrijk deel van je functieomschrijving)

3 likes

Zingen

Mijn hond en konijntjes <3

1 like