Wat woont er rent-free in je hoofd?

Welke filmpjes, liedjes, uitspraken, feiten etc wonen er rent-free in je hoofd? Of voor de boomers onder ons: aan welke random dingen moet je regelmatig denken?

Ik zal aftrappen:

En wanneer mensen het over hun Cito score of andere cijfers hebben:
GCSEs

Ik moet ook vaak denken aan iets uit Hey Arnold, dat Helga in haar kast een kauwgomversie van het hoofd van Arnold bewaart en daarmee zoent. En verder een paar EGF verhalen zoals het Dan Humphrey konijn en diegene die een dichte Lidl binnen ging (?). Oh en ik moet tegenwoordig als ik ‘oud’ water drink standaard denken aan wat @Degas laatst zei, dat daar heel veel bacteriĂ«n in zitten :tired_face:

Anyway, ben benieuwd wat er allemaal rent-free in jullie hoofden leeft!

14 likes

Let it go. Met dank aan mijn 2.5 jarige zoontje die verliefd op Elsa is.

7 likes

Hahaha sws te min voor anja elke keer als de naam anja valt en weerwolf willleeeeemm bij de naam willem

9 likes

Veel te veel om op te noemen, maar ik denk dat dit het meest prominente is:

Toch minstens drie keer per week (al jarenlang) dat ik dit spontaan in mijn hoofd aan het zingen ben? En het is nou nooit dat ik snap waarom op dat moment.

30 likes

Het ‘Shakira Shakira’ intro van Hips don’t lie. Als het op een willekeurig moment langer dan 15 seconden stil is, gooit mijn brein die erin


43 likes

Deze en het is eindelijk weekend op de tune van walking on sunshine. Dat werd vroeger volgens mij op Jetix uitgezonden en heb hem nooit meer kunnen vinden helaas. Aangezien mijn vriend mij voor gek verklaard.

7 likes

oh ja ik weet precies waar je het over hebt :joy: 't is eindelijjjk weeeekeeend, wooohoooo

9 likes

Jolene van Dolly Parton

10 likes

Weet niet of dit werkt maar dit liedje van Finneas en Ferb. En ook dat deuntje van Doofenschmirtz duitstere plan producties.

Oh en een stukje van rocket power wanneer ik papiertjes op de grond zie. Een van de vier zei bij afval prikken zoiets: He, een papiertje van m’n lievelingsijsje, ik ben gek op ijsjes. He, een papiertje van m’n lievelingskauwgom, ik ben gek op kauwgom. Op werk gebruik ik met een collega ook heel vaak ‘De oude hawaïanen zeiden altijd’. Maar dan gevolgd door iets superdoms.

Sowieso echt veel random animatieshit :sweat_smile:

22 likes

De band krezip.

Ik kan niet geloven dat die schijtband met hun middelmatige muzikanten en middelmatige zangeres al 20 jaar teren op dat ene schijt nummer.

En dat al die mensen op elke editie van Lowlands weer vrijwillig anderhalf uur tegen die ellende aankijken om vervolgens bij dat ene schijt nummer hun handen omhoog gooien alsof het de EO jongerendag is en Jesus himself op het podium is neergedaald.

WOEDEND word ik er van.

1 keer in de zoveel tijd komt het boven borrelen en ben ik oprecht de hele dag boos.

FUCK KREZIP.

48 likes

Oh god ik zit echt VOL met dit soort dingen, heb in 5 minuten al een kleine collectie kunnen bedenken

Het melodietje van Epic Sax guy, aaaaltijd

Als ik ergens het woord ‘gratis’ zie of hoor, dan hoor ik standaard deze vrouw het spellen in mijn hoofd

Zodra het ook maar in de buurt komt van vrijdag:

“MAM, Phineas en Ferb zijn een nieuwe titelsong aan te maken!!!”

“Do milk”, “send bobs”, “show me your vegana”

Als iemand “aha” zegt & sowieso gewoon heel vaak in m’n hoofd:

“Let’s go girlssss”

“It’s my life whatever I wanna do”

20 likes

Ohhh ja dat filmpje van Its fridayyyyy then saturday sunday WHAT inderdaad :joy: En uit dat liedje van Gwen This shit is bananas b-a-n-a-n-a-s

9 likes
31 likes

It’s the most wonderfull time of the year. Die komt om de zoveel weken wel spontaan in mijn hoofd. Echt geen idee waarom, misschien dat het standaard akkoorden zijn? Ik heb niet eens zoveel met kerst.

7 likes

Filmpje van the grapefruit technique (kan niet linken want leeftijdsbeperkt)

En deze natuurlijk

https://youtu.be/fXrB18-Tf6M

En deze
https://youtu.be/0RWvDzbNGBg

Edit: hoe zorg je ervoor dat het frame erbij komt?

6 likes

ahaha geweldig, je zou dit alles maar regelmatig in je hoofd hebben :joy:

@Vic oja ik moet ook vaak aan verschillende beautygloss dingen denken, vooral aardbeien plukken en ‘doodshoofdjes?!’

2 likes

Hahaha ja ik zocht ook nog de aardbeien op! Of de kaas 1 april grap of toen ze als een soort snooki op haar event stond. Keek ook iedere ochtend op haar blog

1 like

Oh ja ik heb dat met deze

9 likes

Volgens mij is Nescio aan het uitzoeken hoe dit gefikst kon worden. Tot dan werkt het om bij youtube te kiezen voor delen en daar dan de korte link van gebruiken, dan krijg je dat frame!

2 likes

Wat ik nu zo snel bedenk.
Als iemand zegt of iets wat erop lijkt: wie heb ik aan de lijn? Dan volgt automatisch: het is teleromeooooo.

9 likes