Wat woont er rent-free in je hoofd?

‘Ik gooi je van de lijn!’

2 likes

CAAAAAARRRRRLLLLL

5 likes

Als ik de hele dag door op het werk voor iedereen van alles en nog wat moet doen roep ik dit nog weleens :rofl:

En als het niet helemaal gaat zoals moet deze:

8 likes
11 likes

Dit opent deuren in mijn hoofd die gesloten hadden mogen blijven :rofl: Wat kut

2 likes

En uit Hotel Transsylvania:
‘I don’t say; blah blah blah’

4 likes

Ik heb ook super vaak een of ander raar lied over een oud stel in mn hoofd. We moesten dat op de basisschool zingen

Begint met “zadel razendsnel mijn paard zei Iwan Petrovic maar zijn vrouw zei ga maar op de fietsj”

Het hele lied is de man die zeikt dat ik zelf dingen moest doen en z’n vrouw die hem zegt dat ie de tering kan krijgen.

Maargoed dit kent vast niemand.

4 likes

Als ik een avocado of guacamole eet:

15 likes

Haha dit, of we zeggen dan tsja life…ohh life, ooooooohhh liiiiiiffffeee :upside_down_face:

11 likes

Sowieso dat lied :joy:
Dit gedeelte popt ook nog vaak in mijn hoofd

I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most
I’d rather have a piece of toast
And watch the evening news

:o_o:

9 likes

En wat te denken van de oude Rus uit de Kaukasus die verliefd was op Olga en met haar de wodka wil delen?

Wat doen al die russen in kinderliedjes?

8 likes

Ik hou van dit nummer en luister hem regelmatig haha

1 like
12 likes

Een grote stieros uit Spanjos die was zo verliefdos tot over zijn oros, olé!

6 likes

Dit is fantastisch.

1 like

Ok mijnes (en ik acht de kans niet bijster groot dat iemand dit herkent gezien de 98 views op youtube) maar wij hadden vroeger dit hoorspel? opera? op cd en sindsdien is de zin VADERRRRR IK ZWEER OP HET HEILIGE ZWAARD JOUW DOOD ZAL IK WREKEN nooit meer uit m’n hoofd verdwenen

1 like

@Chesirecat De man van m’n collega heet Eric en heeft een ontzettend zuid-limburgs accent als ze dan iets over hem aan het vertellen is dan is het ook gelijk “Eraaac doe rustug, zo kan ik toch niet met je werkuh Eraaac”.

En daarna volgt dan in mijn hoofd iets over de brie met de bril.

10 likes

Oh heel kut, want Maxime Hartman, maar ik denk heel vaak:

De Gluuuuurbuuuur (met vieze mannen-stem)

En:

Da’s toch nie normaal, da’s abnormaal!

En ook:

De maaaanty (ook met vieze mannen-stem)

Van Rembo & Rembo.

6 likes

En hoe kan ik deze vergeten! Elke keer als iemand het woord ‘gaaf’ zegt (welke boomer gebruikt dat woord nou ook nog tegenwoordig??) skreewt Daniël Arends weer in mijn hoofd.

13 likes

Gringo van Temptation Island uit 2007. Talk to the hand because the face don’t wanna hear it anymore :roflmao:

6 likes