Kost maar 5 euro een kippetje
Same, en als ergens een multiple-choice-vraag staat met een optie D vult mijn brein automatisch “of D: schoenen” aan uit de lama’s miljonairsquiz
Ik denk ook best vaak “What are this?” als ik me afvraag wat iets is of iets niet snap/onduidelijk is ofzo. Naar die video van Jenna Marbles waarbij ze met Kermit over dingen heen gaat hangen en dan “What are this?” vraagt in zijn ‘stem’. Maar blijkbaar is dat een van de video’s die ze verwijderd heeft.
Ik moet nog regelmatig denken aan “ik moet mn moeder nog uit bad halen” als ik zeg ik moet gaan ofzo haha van die reclame met Marit van Bohemen ofzo van vroeger.
En zo af en toe popt Hallo Wereld van kinderen voor kinderen ook opeens op, met name “hallo huis”.
Hahhaha jaaa deze
Jaa me lievelings dit
Als je in Drievliet van zo’n matjes glijbaan wilde hoorde je vroeger continu uit een speaker de zin
“hey jij daar, Heb jij je matje wel bij je?”
Heb dit ook echt op random momenten in mijn hoofd.
Nav het YouTuberstopic: How deep is your love in de versie van Laura Ponticorvo. Elke dag opnieuw. Af en toe ook flitsen erbij van die dude die de robotstem in het nummer verzorgde.
Gister zat m’n man deze te eten toen ik thuis kwam dus toen zat meteen dit liedje in m’n hoofd (inclusief dansje)
(Dus ik dat zingen, zei m’n man: nou wat creatief zie jij nou die verpakking en bedenk je meteen een heel liedje erbij??)
Ik heb dit nummer zo vaak geluisterd uit verveling in het begin van corona dat het een soort van permanent in m’n hoofd zit.
Jezus christus Solomon! Dit filmpje kan ik woord voor woord nazeggen. En mijn vriend en ik zeggen ook vaak Jezus Christus Solomon of Oooh nee!
Solomon heeft wel echt een lieve papa. Mijn vader had echt nooit zo kalm gereageerd
Thnx, ik zit nu al een uur ‘aiiiaiiiaiii I’m your little butterfly’ te zingen
Ahhhh ja deze! Dat moment dat ie beseft dat ie echt iets fouts heeft gedaan
Ik zei net tegen mezelf ´ik heb het koud´ en toen kreeg ik gelijk deze topper weer in mn kop!
Ik heb het koud het is hier donker
mn oogjes knijp ik dicht
we zijn echt supervroeg vertrokken
nog voor het ochtendlicht
waar gaan we heen ik wil het weten maar
ik zie niks en hou me klein
wacht op morgen op een nieuwe dag
op een nije dei
OMG! Ja deze haha. Heb echt zo vaak die tekst random in mijn hoofd . Weet nog dat Janine en Arjen het gingen zingen bij serious request en ik wist dat stuk beter dan zijn
. Ze moesten het zelfs opzoeken xD