Wat woont er rent-free in je hoofd?

Oh ja, Mannen van de Radio!
Daar heb ik nog cd’s van. Was het helemaal vergeten. Zo veel om gelachen :grinning:

3 likes

She’s gonna try to stop me, but she can’t run in those lil haa heels

29 likes

Ik ben vast niet de enige die regelmatig Villa Achterwerk herinneringen heeft.

Hasta la pasta dit is de villa

Schepper de schep

…en natuurlijk het deuntje van Soupe Opera (in mijn hoofd was het altijd soep opera)

22 likes

Dit popt trouwens ook vaak ongevraagd in mijn hoofd op

11 likes

image

Ik denk nog regelmatig aan dit boek. Alsof ik Lena Lena echt gekend heb.

2 likes

Aaahhh ik herken alle Kinderen voor Kinderen en Junior songfestival dingen ook!

Als iemand Dag zegt moet ik ook vaak aan de Beer in het blauwe huis en maan denken

8 likes

https://www.instagram.com/p/CNNOaecgG1Q/?igshid=3h70lsf4oyru

De hele tijd. Help.

9 likes

Ik kan denk ik nog steeds alle liedjes van dat eerste album meezingen. Oh en soms komt ook nog de aflevering in m’n hoofd waar ze de foto voor de cover van hun album gaan schieten en dat die foto’s van onder werden geschoten door een glasplaat maar Rachel een fucking rok aandeed?! :sob:

image

11 likes

Al WEKEN dit in mijn hoofd… ik ga Hans Teeuwen echt gewoon een bericht sturen als het nog langer duurt…
https://youtu.be/5fufYNLciYs

3 likes

Alle classics van Mastermovies

Ik kan zoveel hieruit quoten

14 likes

Hahaha deze zing ik ook erg vaak, eigenlijk altijd tijdens het afwassen

4 likes

Joran van der Sloot. God al sinds 2008. Dat is langer dan dat hij in de gevangenis zit.

21 likes
6 likes

Omg en deze, all the feels :cry: nadat Telekids stopte nooit meer vrijwillig zaterdag vroeg m’n bed uitgekomen

6 likes

oooo jaaa al die mastermovies filmpjes ken ik uit mijn hoofd. damn dat was echt een ding op de middelbare

4 likes

“Oe ie oe aa aa, ting ting walla walla bing bing” echt op de meest random momenten in mijn leven.

29 likes

Deze zodra er iets op is, of het woord op valt. Als iemand belt, wil ik eigenlijk opnemen met “wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo?”

21 likes

Tijdens Engels literatuur kregen we een keer een lied te horen en sindsdien meldt dat zich om de paar weken wel weer in mijn hoofd. Matty groves! En dan vooral dit stukje: ''Come home with me, little Matty Groves, come home with me tonight
Come home with me, little Matty Groves, and sleep with me till light"
No I can’t come home, no won’t come home… Tada da da dada

Van Lena en Cem de aflevering dat de vriend van Cem geld van zijn vader had gekregen om naar een hoer te gaan zodat hij geen maagd meer zou zijn. En dat die vriend dat toen Cem aanraadde ook te doen, dat Lena dat hoorde dus die maar seks met een ander had en Cem uiteindelijk het niet kon met de prostituee.
Heeft veel indruk gemaakt denk ik :sweat_smile:

Hoe laat is het? - Tijd om dag te zeggen (van de Teletubbies)

2 likes

“Nouuuu, neh” als iemand mij iets vraagt. Kan dan ook nooit normaal antwoorden.

25 likes

Haha ik vond deze titel echt te kut voor woorden (gaan we ineens tik tokken hier?) maar ondertussen heb ik flink wat uurtjes gespendeerd met het kijken van de video’s. Superleuk

2 likes