Nooit op blote voeten lopen want dan zouden we een blaasontsteking krijgen vooral als het koud was
Of is dit wel echt, haha
Nooit op blote voeten lopen want dan zouden we een blaasontsteking krijgen vooral als het koud was
Of is dit wel echt, haha
Waarom wouden je ouders dat niet?
Doet me er trouwens aan denken dat mijn stiefvader vroeger altijd voor de grap zei: als je nu niet ophoudt, dan moet je met blote voeten naar bed!!!
En dan lag de 6-jarige ik helemaal in een scheur want ik ging immers altijd al met blote voeten naar bed, lekker puh
Ik ben op Koninginnedag jarig en heb heel lang geloofd dat iedereen de vlaggen voor mij uithing. Iedereen feliciteerde me ook de hele dag door en zo. Alleen als je spelletjes ging doen stond op het kaartje ook altijd je geboortedatum. Dus die mensen konden gewoon zien dat ik jarig was.
Ik denk dat ze dat onfris vonden of zoiets?
Dat de danseressen links en rechts in Thriller van Michael Jackson, Janet en Latoya waren.
Dat Amelie Mauresmo vroeger een man was en toch bij in de vrouwentennis speelde
=>allemaal door mijn vader wijsgemaakt.
Waarom mocht je niet op blote voeten lopen? Of dachten je ouders echt dat je blaasontsteking ervan kreeg en mocht het daarom niet? Zoveel mensen om mij heen hebben standaard blote voeten thuis, zelfs nu. Ik snap er niks van (maar ik slaap dan ook met sokken aan en heb thuis altijd pantoffels aan en dan nog standaard koude voeten)
Dat je de bovenkant van je wenkbrauwen niet mag epileren want dan krijg je kanker? Weet niet meer waar dit vandaag kwam, was in de brugklas volgens mij een ding.