Wat zijn jouw irritante gewoontes?

Een fucking erge perfectionist in alles
Kan bovengemiddeld slecht tegen onrecht of het gevoel van onrecht
Doemdenker

1 like

Ik maak nooit het laatste restje eten/shampoo/wat dan ook op, geen idee waarom. Heb daardoor altijd een hele collectie nagenoeg lege flessen die bij elke douchebeurt van de wand pleuren

Het koesteren van wrok heb ik uitgevonden

Ik let te veel op anderen dus ik zie al je maniertjes. Die koppel ik dan terug terwijl niemand dat van zichzelf wil weten. Een vriendin van me drinkt met d’r tong in haar glas, hoe dan? Dat zeg ik dan ook elke keer

Ik ben het tegenovergestelde van materialistisch en dat vinden mensen het toppunt van ongezelligheid (ik zweer dat ik geen gier ben, ik koop alleen cadeaus voor anderen). Heb gewoon geen zin om dingen in bezit te hebben en die te moeten schoonmaken terwijl ik in een bezemkast woon. Dus nee, als we samen naar een kerstmarkt gaan koop ik niet iets omdat jij dat gezelliger vindt

Ik moet altijd overal controle over hebben en als dat niet zo is word ik heel dwingend. Is helemaal niet eerlijk, maar ik schuif het dan op al m’n psychische klachten af. Terwijl iedereen natuurlijk gewoon z’n zorgen heeft.
In het verlengde daarvan is smetvrees ook kei irritant voor anderen vermoed ik

3 likes
  • Ik ben overgevoelig en heel emotioneel. Dingen raken mij veel meer dan ik zou willen en een relatieve kleine rotopmerking kan nog weken door m’n hoofd gaan.
  • Ik stel de kleinste dingen uit totdat ik nog amper tijd heb om het op tijd af te krijgen.
  • Als ik me opgelaten voel of ik me in een ongemakkelijke situatie bevind heb ik de neiging om te ratelen om stiltes te voorkomen.
  • Ik heb weinig moeite met liegen en ben er redelijk goed in.
  • ik zeg wel dat ik graag feedback wil omdat ik wil leren maar eigenlijk kan ik helemaal niet tegen kritiek :woman_shrugging:t2:
  • Ik heb snobistisch
1 like
  • Ik zeg altijd sorry, ook als iemand “je hoeft geen sorry te zeggen!!” zegt, rolt het woord weer uit mijn mond
  • Ik ben super makkelijk over te halen. Als jij een goed verhaal hebt over Trump dan kan ik gerust mee knikken. Totdat ik alles een paar uur overdenk en na drie dagen wat tegenargumenten heb gevonden
  • Als iemand boos op me is, dan word ik boos omdat diegene boos op me is en dan vergeet ik de hele issue.
  • Ik kan supergeĂŻnteresseerd doen als iemand ‘mysterieus’ is en vervolgens raak ik alle interesse kwijt als diegene me vertrouwt.
  • Ik zeg heel vaak super
  • Als iemand me zegt dat ik iets niet kan, word ik echt competitief tot de macht 100.
  • Ik eet krakende broodjes, eiersalade en andere luidruchtige stinkende dingen in een overvolle trein
  • Ik moet altijd lachen als iemand valt, struikelt, iets doms zegt. Kan daar jaren later nog echt dubbel om liggen
  • Ik vertel altijd random feitjes wanneer een gesprek stilvalt. Wist je dat Nederland één van de veiligste landen is om in te rijden? Nee?
9 likes

Een vriend van mij zegt dat ik lach als Pino echt dat GAGAGAGAGAGA verschrikkelijk

6 likes

Ik ben gewoon een irritante gewoonte.

11 likes

Same. Behalve dat ik ook niet aan vergeven doe en bijna altijd te laat kom.

2 likes

Ik zeik, zeur en klaag heel erg.
Ik geef anderen vaak de schuld.
Ik kan heel erg boos worden en kan dan heel onredelijk zijn.
Soms luister ik maar met een half oor :see_no_evil:
Ik wil altijd mijn zin krijgen
Ennn ik ben super ongeduldig

1 like
  • Alles moet op mijn manier
  • Ik ben ongeduldig. Als ik bijvoorbeeld iets uitleg aan iemand en die persoon snapt het mijns inziens niet snel genoeg dan word ik echt een draak. Ik kan mijn irritatie dan niet onderdrukken en heb daar dan later altijd spijt van
  • Ik kan nogal heftig of bazig overkomen ookal is dat niet mijn bedoeling
  • Ik praatte vaak door mensen heen maar daar heb ik de afgelopen jaren heel erg op gelet en ben er nu bewust mee bezig dit niet te doen.
2 likes

Sinds ik samenwoon met mijn vriend is dit echt mijn nummer één frustratie :crazy_face: Excuseer mij de OMG-reactie, maar WAAROM doe je dat ding niet gewoon terug dicht? Mijn vriend heeft er niet echt een antwoord op maar dit is echt een mysterie voor mij, ik heb gewoon meteen de reflex om iets terug dicht te doen :sweat_smile:

Edit: dit komt denk ik lulliger dan bedoeld, excuus :thinking:

1 like

Scheelt als je de volgende keer iets moet pakken!

Ik doe ook niet altijd alles dicht, maar dan kom ik de keuken later binnen en staat alles open en krijg ik een the sixth sense-moment en dan gaat het wel weer een tijdje goed.

1 like

Geeft niet, ik erger me er ook mateloos aan :cold_sweat:. Kom ik mn kamer binnen, staat alles open. Ik weet helaas niet waardoor het komt, ik sta er ook nooit bij stil dat ik iets openllaat maar ga gelijk door met hetgeen dat ik nodig heb, dus misschien is dat de reden?? Ik ga eens proberen om volgende keer stil te staan bij het feit dat ik ĂŒberhaupt iets opendoe, misschien dat ik het dan wel dicht doe :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zie trouwens ook altijd 10.000 beren op de weg als iemand een heel enthousiast plan heeft bedacht. Lekkere sfeer bederver maar ik zie dat zelf liever als realistisch zijn.

Ik word heel chagrijnig van mensen die ALTIJD blij zijn. Dat kan niet. Dat bestaat niet. Ik vertrouw je dan dus voor geen meter.

15 likes

Woordgrappen maken.

2 likes

Ohmy jouw eerste post in dit topic en deze ben ik ook ECHT ten voeten uit. Vooral dat enthousiaste plan, miljoen beren op de weg zelfs. Kan m’n manager op kantoor echt niet tegen. Beter een realist dan een blije idioot die van z’n stoel glijdt bij elk ‘leuk’ nieuw idee: flikker op.

Verder heb ik ook echt de meest duidelijke non-verbale expressie ooit, hetgeen me dus al menig ellende heeft opgeleverd. Maar ik kan en wil er niks aan doen. :thinking:

Ik ben verder super sarcastisch en kan best wel erg zeiken als ik ergens echt geen zin in heb en het dan dus ook niet wil doen. Mijn levuh, mijn regels.

Edit: ok en gebruik van het woord echt, te vaak dus kennelijk XD

2 likes

Haha dit alles. Wil je met mij een kliekje zijn?

2 likes

Sowieso, gelijkgestemden for the win. Een wereld met alleen mensen zoals ons is me droom

1 like

@mikselke mag ik dr bij? Miljoen beren op de weg zien: HELLO! It’s me. Echt dat er dan in een groep een idee wordt geopperd en iedereen staat te juichen en ik alleen denk : nou A heeft nooit geld en B zegt altijd last minute af en C die kan nooit door de week dus wordt niets

4 likes

Jaaa maar dan ook vooral zelf eigenlijk geen alternatief weten te bedenken, maar wel je goed genoeg voelen om andermans (kut)ideeën af te kraken :raising_hand_woman:

Moet wel zeggen dat ik dit privé minder heb dan op kantoor, maar dat is omdat alle ideeën op kantoor per definitie onuitvoerbaar debiel zijn

4 likes

Love dit topic nu gewoon al, cringe wel echt bij het lezen van sommige trekjes die ik IRL irritant vind bij anderen HAHAHAHAHAHA heerlak

2 likes