We zijn er bijna!

Hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn ouders
“Zijn de mensen dit seizoen nou jonger of worden jullie gewoon oud?”

3 likes

Ik was te druk met B&B vol liefde, maar nu heb ik ook weer zin om dit nieuwe seizoen te volgen! Zag opeens dat een ouder van één van mijn exen meedoet. :scream:

3 likes

Nou het is wel een mega saai seizoen. En dan niet leuk-saai. En ook nog eens geen tea over de familie van mijn ex.

1 like

Ahw smelt wel weg hoe hij over haar sprak (sorry slecht in namen) :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Zo moeten lachen om dit stuk, lekker culinair hoor haha en helemaal trots op hun gevulde eieren adhv heel recept of opgewarmde sate uit zak 🫣

Volgende week wordt er gehuild! Vond het wel heel sneu, dat zijn toch ook die mensen waarvan de auto al meerdere keren stuk was?

1 like

Vanavond start het nieuwe seizoen. Wie gaat er kijken?

8 likes

Ik ga de eerste aflevering wel kijken. Hopelijk zitten er leukere deelnemers is dan vorig jaar. Dat was echt een saai seizoen en ben ik afgehaakt

4 likes

Ik vind het al helemaal gezellig kneuterig dat er dit jaar twee honden mee zijn

2 likes

Ik lees dat de honden op excursiedagen prima van 9 tot 7 alleen in de caravan kunnen blijven. :sob: vind ik echt een grote domper zeg.

1 like

Ja echt zielig, echt ongezellig toch.
Snap ook niet waar ze dan hun behoeftes doen. Zijn er zulke grote kattenbakken? :sweat_smile:

Jaaaaa. Begint nu

1 like

Wat een heerlijke tv is het toch weer

3 likes

Zou Riekel de broer van Annemiekel zijn?

5 likes

Roely en Riekel zijn echt wel couple goals qua namen.

7 likes

Ja shit, ik moet nog b&b vol liefde afkijken.
Slechte programering dit.

1 like

Ik zeg net tegen mijn man dat ik denk dat die buurvrouwen nog ruzie gaan krijgen

2 likes

Ja of dat ze in de regen dr tent moet opvouwen en dat de ander dan vanuit de camper toekijkt

1 like

Ze lieten elkaar in ieder geval geen moment uitpraten :sweat_smile:

1 like

Ik moest zo lachen om die ‘Hai fai!’ (high five) van die man tegen die ene hond.

2 likes