We zijn er bijna!

Is er niemand alleen deze reis?

Ik vond er wat meer jongere types tussen zitten deze keer maar misschien komt dat omdat ik zelf ouder word en het verschil steeds minder groot wordt. Na B&B stort ik me lekker op dit programma, jammer dat dit niet elke dag is.

2 likes

Hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn ouders
“Zijn de mensen dit seizoen nou jonger of worden jullie gewoon oud?”

3 likes

Ik was te druk met B&B vol liefde, maar nu heb ik ook weer zin om dit nieuwe seizoen te volgen! Zag opeens dat een ouder van één van mijn exen meedoet. :scream:

3 likes

Nou het is wel een mega saai seizoen. En dan niet leuk-saai. En ook nog eens geen tea over de familie van mijn ex.

1 like

Ahw smelt wel weg hoe hij over haar sprak (sorry slecht in namen) :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Zo moeten lachen om dit stuk, lekker culinair hoor haha en helemaal trots op hun gevulde eieren adhv heel recept of opgewarmde sate uit zak 🫣

Volgende week wordt er gehuild! Vond het wel heel sneu, dat zijn toch ook die mensen waarvan de auto al meerdere keren stuk was?

1 like

Vanavond start het nieuwe seizoen. Wie gaat er kijken?

8 likes

Ik ga de eerste aflevering wel kijken. Hopelijk zitten er leukere deelnemers is dan vorig jaar. Dat was echt een saai seizoen en ben ik afgehaakt

4 likes

Ik vind het al helemaal gezellig kneuterig dat er dit jaar twee honden mee zijn

2 likes

Ik lees dat de honden op excursiedagen prima van 9 tot 7 alleen in de caravan kunnen blijven. :sob: vind ik echt een grote domper zeg.

1 like

Ja echt zielig, echt ongezellig toch.
Snap ook niet waar ze dan hun behoeftes doen. Zijn er zulke grote kattenbakken? :sweat_smile:

Jaaaaa. Begint nu

1 like

Wat een heerlijke tv is het toch weer

3 likes

Zou Riekel de broer van Annemiekel zijn?

5 likes

Roely en Riekel zijn echt wel couple goals qua namen.

7 likes

Ja shit, ik moet nog b&b vol liefde afkijken.
Slechte programering dit.

1 like

Ik zeg net tegen mijn man dat ik denk dat die buurvrouwen nog ruzie gaan krijgen

2 likes

Ja of dat ze in de regen dr tent moet opvouwen en dat de ander dan vanuit de camper toekijkt

1 like

Ze lieten elkaar in ieder geval geen moment uitpraten :sweat_smile:

1 like