We zijn er bijna!

Zijn hier nog meer liefhebbers van het meest briljante tv-programma ever made, waarin een stel pensionado’s met caravan en camper op vakantie gaat naar (dit keer) Italië?

12 likes

Jaaaaa! Hier :raising_hand_woman:t3:

Yes! Ik wordt helemaal ontspannen van het kijken naar die oudjes op de camping.

http://static.upcoming.nl/static/images/739558d508_1439281452_Totaal-van-God-los.gif

18 likes

Ik vind het ook zo schattig om te zien hoe ze na elke reisdag uitgebreid de tijd nemen om de gehele caravan weer te poetsen. Als ik oud en grijs ben wil ik ook graag zo reizen :heart:

1 like

Heerlijk programma. Mijn favoriete moment ooit was toen een man en vrouw een ritje gingen maken met de auto op een vrije dag. Een Italiaanse dame zwaaide heel wild om de mensen te waarschuwen dat de auto niet door het straatje zou passen. Maar dat hadden ze niet door en zwaaiden vrolijk terug. Vervolgens zaten ze vast in een heel smal straatje en was de hele auto aan gort. Die man zit er naar te kijken en zegt met zo’n bibberige stem: dat poetsen we er wel af.
Dit seizoen begon ook al lekker met die caravan die helemaal open lag en met tape werd gerepareerd.

12 likes

Bedoel je deze? https://www.tubantia.nl/almelo/louk-mendels-de-almeloer-in-de-audi~af1d4740/

Hahaha ja

Jaaa gisteren allebei de afleveringen terug gekeken

Jaa meteen de 2 afleveringen terug gekeken, heerlijk kneuterig is het toch ook

Jaaa echt ultiem genieten ook als ze dan om 6 uur aan de Hollandse kost zitten met daarna een potje kaarten

3 likes

Oooh ja beste programma ever. Vriend kijkt verplicht mee en ik zit alles te voorzien van commentaar constant, haha. Kan me ook niet voorstellen dat als wij ooit zo’n reis zouden maken we zo goed voorbereid zijn en zoveel poetsen etc. Ongelooflijk.

Oooh geweldig programma!! En altijd is er zo’n regelneef bij die zichzelf zeer belangrijk vindt en continu met een lijst in zijn ene hand, een accutol in zijn andere hand, langs alle caravans gaat om belangrijk te wezen. Dan weer 5 minuten shots van kneuterig gepoets. Jeu de boules. En natuurlijk Martine die dit fantastisch doet.
Martine, als je dit leest, ik ben fan.

3 likes

zo aandoenlijk en pijnlijk tegelijk als iemand voor het eerst zonder zijn of haar partner meegaat. Mooi programma!

1 like

Ja haha kunnen we geen bingo maken?

-inparkeren met de mover
-vrouw schreeuwt aanwijzingen tijdens inparkeren
-er is een jarige
-hapjes
-iemand is alleen mee
-er wordt ‘prachtig uitzicht’ gezegd
-Schultenbrau/drank
-“Ja dit is echt genieten”

9 likes

-DRANK

Dat vetgedrukte ging automatisch denk ik?
Maar ik zal Schultenbrau/drank er ff bij zetten ja!

1 like

‘ja dit is echt genieten’

2 likes

Fantastisch programma!

Iemand had het over een bingokaart, ik zag deze op fb staan:

maar zag ook staan dat er volgende week een nieuwe kaart gemaakt is :joy:

11 likes

OMG Hahaha. Die kleding! Dom, nooit aan gedacht ja. Sokken in sandalen! Top dit.

1 like