Weggeef-topic

Ik heb interesse!

1 like

Ik heb geen interesse, maar wilde zeggen dat ik het heel lief en gul van je vind dat je ze weggeeft!

2 likes

Ook weg!

1 like

eerst komt, eerst maalt zeg maar. Ik heb hun getagd omdat ze via de zoekmachine hier wel wat over lotr getypt hadden en van jou was ik niet zeker. Ik stuur je ook een pbtje!

Super tof! En ook heel leuk dat je ons getagd hebt! Ik zie dat @Morganfreeman al gereageerd heeft!

ik wacht nog even af wat @Booklover zegt op de verzendkosten maar ik denk dat hij wel “weg” is. Anders laat ik het hier weten.

Edit: hij is “verkocht”

1 like

Ooooo zou ik ze van je mogen?

Deze boeken mogen weg! Celia en I always get my sin heb ik om de een of andere reden dubbel zie ik nu

1 like

Heb je het boek Je hebt wel iets te verbergen nog? Ik ben wel geïnteresseerd

Zeker, ik heb alle boeken nog! Stuur maar een PM

Lukt me niet om een PM te sturen omdat ik geen toegang heb tot je profiel

Als je op de drie puntjes klinkt onder een bericht van degene die je een bericht wil sturen, dan op het vlaggetje klikken en daar kun je klikken op ‘contact opnemen met deze gebruiker’ oid. En anders naar je eigen berichten gaan en daar kun je kiezen voor iets als ‘nieuw bericht’ en kun je een naam intypen naar wie je het wil versturen.

1 like

Ik zou wel ellegirls in m’n huis willen uitnodigen maar ben te lui om overal foto’s van te maken…
kunnen we een kledingruil middag organiseren misschien? Waar je kan ruilen met elkaar, verkopen voor klein prijsje of weggeven

16 likes

Ik vind het ook een leuk idee!

Heb je de twilight boeken nog🤗?

Ja leuk!

1 like

Yes! Stuur me even een PM met je gegevens!

Ja lauren conrad style als het kan

Mag ik dat Louis Vuitton boek?

@Pienchi @BlairWaldorf ja, stuur maar een pm