Ik ben met een grote schoonmaak bezig dus ik heb behoefte aan dit topic, haha. Voor nu trouwens in de ‘members only’ sectie want dat leek me logischer, maar ik merk het wel als de mods het verhuizen :).
@grace als je dat groene rokje enkel weg doet omdat het te groot in de taille is, kun je misschien het elastiek korter maken? Knipje geven in de stof waar het elastiek zit (elastiek niet doorknippen), knopje in het elastiek doen waar jij het goed vindt en weer dichtnaaien
Ik snap het, heb gisteren ook een wijde broek wat smaller gemaakt maar ben altijd bang dat het toch mislukt. Als je er echt vanaf wilt, zou ik dan toch het groene rokje mogen (als je het naar België wil verzenden tenminste)?
Deze top van de H&M in maat 38. Nieuw, kan niet retour want het kaartje is er al af. Hij schijnt door, en ik wilde een top om zonder jasje of topje eronder op warme dagen op werk te kunnen dragen. Weggooien is zonde, misschien kan ik er iemand blij mee maken.
Zwarte H&M-enkel-broek in jeansmaat 33, ooit online besteld maar de verkeerde maat en was te laat met retourneren. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken
ik heb een oud Senseo-apparaat met koffiepads over, op te halen in Utrecht
zal vanmiddag even een fotootje maken
Stuur me maar een berichtje met je adres!
Ik heb interesse als je deze nog hebt!
Zeker, stuur me maar een berichtje!
65 x 65 x 13,5
Kan ik hier iemand tegen verzendkosten blij mee maken? Uiteraard allemaal ongebruikt, om La zit nog een seal zelfs.
Ik wil wel heel graag lola!
Top! Ik heb even geprobeerd en hij past niet door de brievenbus dus het wordt een pakketje. Als je m nog steeds wil stuur mij dan even een pb!
Iemand die hier iets tegen verzendkosten van wil? De oogschaduw is allemaal in ieder geval geswatched en soms beetje gebruikt maar altijd netjes natuurlijk. Foundations paar x geprobeerd maar natuurlijk te donker verder alles nieuw. Dat apparaat is een nagel buffer oid? Maakt het glanzend maar duurt lang heb ik geen tijd voor.
Omg jaa, zou ik die Body Shop seaweed clarifying night treatment mogen?
Laatst gekocht in maat 38, dacht dat het wel paste maar na een klein rondje door het huis te hebben gelopen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een maat groter moet hebben. Ze dus nog gewoon nieuw. Het is wel echt een maat 38, ik heb maat 38/39 en mij zijn ze net ietsjes te klein.
Ik denk niet dat ze door een brievenbus passen (worden ze in ieder geval niet mooier op). Nieuw zijn ze op dit moment 13 euro in de winkel. Wil wel graag de verzendkosten terug want ik ben beetje arm op dit moment.
Heb je deze toevallig nog?
Is er iemand die misschien wat minder te besteden heeft? Of een zusje of vriendin of tante ofzo? Ik heb een hoop verzorgings en make-upspulletjes en ik vind het niet leuk om die aan een vage harry uit het dorp weg te geven. Ik betaal dan de verzendkosten!