Weggeef-topic

Ik ben met een grote schoonmaak bezig dus ik heb behoefte aan dit topic, haha. Voor nu trouwens in de ‘members only’ sectie want dat leek me logischer, maar ik merk het wel als de mods het verhuizen :).

8 likes

Voor deze dingen geldt: ik verstuur het in een envelop die door de brievenbus kan als je de verzendkosten betaalt. Alles is natuurlijk schoon en heel, strijken mag je zelf doen ;).


Hema jurkje van vorig jaar, t-shirt stof en elastiek in de taille. Wel veel gedragen maar nu eigenlijk te groot. Maat M, valt groot.


T-shirt met halflange mouwen, dun nepleren detail bij de armen, soort kant op de rug. De maat was er al uitgeknipt toen ik hem kreeg, maar ik vermoed een L/XL (ik heb maat M en bij bij is hij veel te groot en niet op een leuke baggy manier, dus dat is af te raden).


Levi’s mannenshirt, maat M. Best wel stijve stof. Nooit gedragen, miskoop van mijn broertje.


Rokje van de Hema, maat L. Elastiek in de taille. Nooit gedragen want te groot maar ik was hebberig toen ik hem in de sale zag liggen.


Shirt met lange beetje uitlopende mouwen van de Gap, maat S. Nooit gedragen, was een cadeau van een tante die een groot talent heeft voor precies de verkeerde kleuren voor me uitzoeken. De kleur is in het echt wat feller dan op de foto.

1 like

@grace als je dat groene rokje enkel weg doet omdat het te groot in de taille is, kun je misschien het elastiek korter maken? Knipje geven in de stof waar het elastiek zit (elastiek niet doorknippen), knopje in het elastiek doen waar jij het goed vindt en weer dichtnaaien

2 likes

Heb ik aan gedacht, maar eerlijk gezegd draag ik nu ook liever rokjes met een bredere band dus ook als hij strakker is vind ik hem me niet zo leuk staan. Ik ben trouwens wel andere kleding kleiner aan het maken! Vind het best lastig. (ook gewoon intimiderend om dingen uit elkaar te halen om ze in te nemen, wat als ik het verkeerd doe haha)

1 like

Ik snap het, heb gisteren ook een wijde broek wat smaller gemaakt maar ben altijd bang dat het toch mislukt. Als je er echt vanaf wilt, zou ik dan toch het groene rokje mogen (als je het naar België wil verzenden tenminste)?

Ik wil het wel naar België sturen, maar de verzendkosten zullen hoger zijn dan binnen Nederland. Stuur me maar een PM als je toch geïnteresseerd bent!

Deze top van de H&M in maat 38. Nieuw, kan niet retour want het kaartje is er al af. Hij schijnt door, en ik wilde een top om zonder jasje of topje eronder op warme dagen op werk te kunnen dragen. Weggooien is zonde, misschien kan ik er iemand blij mee maken.

Zwarte H&M-enkel-broek in jeansmaat 33, ooit online besteld maar de verkeerde maat en was te laat met retourneren. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken :slight_smile:

ik heb een oud Senseo-apparaat met koffiepads over, op te halen in Utrecht
zal vanmiddag even een fotootje maken

Open gewoon een verkoop-voor-vriendenprijsjes-topic!

4 likes

Stuur me maar een berichtje met je adres!

Ja @Jeg ik ben ook benieuwd!

1 like

Omg wie heeft een streepje tussen ‘weg’ en ‘geef’ in de topictitel gezet :scream:.

De topictitel is door de moderators veranderd, haha! Mijn origineel klopte wel :disappointed:.

Dit kastje mag weg! :slight_smile: Op te halen in Amsterdam. 65 x 65 x 13,5.

Ik heb interesse als je deze nog hebt!

Zeker, stuur me maar een berichtje!

1 like

65 x 65 x 13,5

Kan ik hier iemand tegen verzendkosten blij mee maken? Uiteraard allemaal ongebruikt, om La zit nog een seal zelfs.

1 like

Ik wil wel heel graag lola!