Weggeef-topic

Top! Ik heb even geprobeerd en hij past niet door de brievenbus dus het wordt een pakketje. Als je m nog steeds wil stuur mij dan even een pb!

Iemand die hier iets tegen verzendkosten van wil? De oogschaduw is allemaal in ieder geval geswatched en soms beetje gebruikt maar altijd netjes natuurlijk. Foundations paar x geprobeerd maar natuurlijk te donker :roll_eyes: verder alles nieuw. Dat apparaat is een nagel buffer oid? Maakt het glanzend maar duurt lang heb ik geen tijd voor.

1 like

Omg jaa, zou ik die Body Shop seaweed clarifying night treatment mogen?

Laatst gekocht in maat 38, dacht dat het wel paste maar na een klein rondje door het huis te hebben gelopen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een maat groter moet hebben. Ze dus nog gewoon nieuw. Het is wel echt een maat 38, ik heb maat 38/39 en mij zijn ze net ietsjes te klein.

Ik denk niet dat ze door een brievenbus passen (worden ze in ieder geval niet mooier op). Nieuw zijn ze op dit moment 13 euro in de winkel. Wil wel graag de verzendkosten terug want ik ben beetje arm op dit moment. :sweat_smile:

Heb je deze toevallig nog? :blush:

Is er iemand die misschien wat minder te besteden heeft? Of een zusje of vriendin of tante ofzo? Ik heb een hoop verzorgings en make-upspulletjes en ik vind het niet leuk om die aan een vage harry uit het dorp weg te geven. Ik betaal dan de verzendkosten!

5 likes

Hoi, heb je de JB parfum nog?

Zou ik de planners mogen van Team Confetti? Of 1 van de 2 #geenhebberd :)?

Ik heb trouwens nog een flinke pot MSM supplementen. Zijn er denk ik 3 uit… het leverde mij vooral sneller groeiend ongewenst haar op :P.

Het is die blauwe pot. Zal later ff foto toevoegen.

Yup, ik stuur je pb!

1 like

Oeh die wil ik wel!

Top! Stuur je een berichtje?

Ja! Stuur maar een bericht met je adres

heb mn make-upcollectie even uitgezocht en dit wil ik allemaal weggeven tegen verzendkosten

zal straks nog even duidelijke foto’s maken per categorie

4 likes

Ik heb denk ik wel interesse in de sleek palletjes en het Chanel palletje(?). Als die van Chanel een palletje is dan en ligt er aan welke haha! Maar ik wacht je andere foto’s even af!

Oh ik heb nu al interesse in je Anastasia Beverly Hills whatever it is en de linkse lipstick

Oogschaduwpalettes

Blush/highlighter/bronzer

Gezicht

Pigments + oogschaduwprimers

Lippen

Iedereeen die definitief geïnteresseerd is moet het nog maar even laten weten! Het liefst meerdere dingen tegelijk zodat ik niet 8000 pakketjes hoef te maken :stuck_out_tongue:

3 likes

Dan wil ik wel graag alle oogschaduw producten als dat mag? :blush:

Ik wil de pigments, de 2 catrice blushes en de ABH bronzer/whatever it is wel denk ik :slight_smile:

edit: dit zeg ik wel maar ik heb best wel veel dus ik moet even nadenken erover maar ik kom bij je terug :stuck_out_tongue:

Zoals beloofd nu een foto. 120 stuks en maar een paar uit. Ik tel ze niet omdat ik het niet hygiënisch vind om het eruit te halen. Tht juli 2019.