Hoi, heb je de JB parfum nog?
Zou ik de planners mogen van Team Confetti? Of 1 van de 2 #geenhebberd :)?
Ik heb trouwens nog een flinke pot MSM supplementen. Zijn er denk ik 3 uit… het leverde mij vooral sneller groeiend ongewenst haar op :P.
Het is die blauwe pot. Zal later ff foto toevoegen.
Yup, ik stuur je pb!
Oeh die wil ik wel!
Top! Stuur je een berichtje?
Ja! Stuur maar een bericht met je adres
heb mn make-upcollectie even uitgezocht en dit wil ik allemaal weggeven tegen verzendkosten
zal straks nog even duidelijke foto’s maken per categorie
Ik heb denk ik wel interesse in de sleek palletjes en het Chanel palletje(?). Als die van Chanel een palletje is dan en ligt er aan welke haha! Maar ik wacht je andere foto’s even af!
Oh ik heb nu al interesse in je Anastasia Beverly Hills whatever it is en de linkse lipstick
Iedereeen die definitief geïnteresseerd is moet het nog maar even laten weten! Het liefst meerdere dingen tegelijk zodat ik niet 8000 pakketjes hoef te maken
Dan wil ik wel graag alle oogschaduw producten als dat mag?
Ik wil de pigments, de 2 catrice blushes en de ABH bronzer/whatever it is wel denk ik
edit: dit zeg ik wel maar ik heb best wel veel dus ik moet even nadenken erover maar ik kom bij je terug
Zoals beloofd nu een foto. 120 stuks en maar een paar uit. Ik tel ze niet omdat ik het niet hygiënisch vind om het eruit te halen. Tht juli 2019.
Ik vind de tweede lippenstift van links heel mooi @yucca als je die nog hebt! Edit: en de biodermal cc crème
Prima, ik stuur je een pb!
Ik heb interesse in de MAC Blush en de vaseline spray
Edit: en als het kan en mag, de dagcreme van Diadermine.
@Violoncello