Weggeef-topic

Ik wil hem wel overnemen!

Awww die eendjes jurk. Welke maat is het?

Ahhhh oke thanks, te klein voor mij helaas

Vier van deze Albert heijn koppen, staan in mijn kast en pak ze nooit

Merino wollen trui van Filippa k, maat L. Paar jaar oud, maar in prima staat. Altijd met de hand gewassen, maar na één keer in de wasmachine is ie gekrompen en pas ik 'm niet meer. Vind het moeilijk de maat nu te schatten, als er interesse is zou ik 'm op kunnen meten? Hij valt al niet super groot, en is niet enorm gekrompen maar nu wel te klein voor mij.

3 likes

Oeh ik heb wel interesse!

1 like

Ik heb ook wel interesse!

Ik geef twee shakebakers van body en fit weg.
Blauw voor echte mannen en roze voor echte vrouwen.

Inhoud 500 ml

6 likes

natuurlijk. Als je me een privé berichtje stuurt met je adres verstuur ik ze morgen!

Ik zou het heel leuk vinden om wat van je over te nemen, maar ik gebruik echt nooooit lipsticks…

Jaa lief

Ik zou de lipsticks wel willen, leuk!

afbeelding
Iemand hierin interesse? Nieuw en ongebruikt. Spel van t jaar geweest.

1 like

Oeee heel graag!!

Leuk! Stuur je me een pb?

1 like

Deze broek in maat M (36/38) zara

Deze schoenen maat 38/39 (zijn nog super mooi en lopen best lekker maar ik ben al 1.80 dus draag ze eigenlijk nooit)

Wie heeft er interesse?
Enkel tegen verzendkosten via postnl verzend ik ze :wink:

2 likes

Ik heb wel interesse in de broek denk ik! Hoe valt hij? Zit hij een beetje strak?

Ah mag ik die hakken? :heart:

@Illuminated Het is een skinny jeans, een beetje een laag model. Er zit wat stretch in dus hij zit wel fijn.

@anon50122296 Ja tuurlijk!

Sturen jullie me beiden even een berichtje met adres?

Heeft iemand interesse in een geprinte en gelamineerde versie van Cards against Humanity? Heb de “real deal” op de kop kunnen tikken en nu gebruik ik de geprinte kaartjes niet meer.