Weggeef-topic

Ik zou de Disney prinsessen puzzels en de Dora woordjes graag willen hebben

Is goed! Ik stuur je een pm.

1 like

Is er iemand uit Utrecht die een Corona-pakket zou willen? Ik heb legpuzzels, spelletjes en boeken over. Die kan ik voor mijn deur leggen als pakketje voor iemand!

23 likes

Ik word altijd blij van puzzels, maar ik heb geen survival pakket nodig momenteel

Als je ze nog wil, kan je ze altijd ophalen. Er heeft niemand gereageerd. De boeken en tijdschriften leg ik in zo’n ruilbieb in de buurt.

Ik woon niet in Utrecht ofzo, maar wil wel even zeggen dat ik dit echt een heel lief idee vind!

1 like

afbeelding
Ivm gesloten kringloop! Make up is nooit gebruikt
Kleur lippenstift hema: 21
Kleur lippenstift wet&wild, megalast liquid Catsuit: behind the bleaches
Kleur blust wet&wild: blazen berry

1 like

Wat haar producten. Niet alles is nog helemaal vol.

oh ik heb wel interesse!

In welke producten?

Allemaal wel haha, maar snap als je dat niet wil doen! Ik ben zelf bezig met experimenteren met haar producten maar kan het me niet veroorloven om veel te proberen, en alles wat ik zie liggen zou ik graag willen proberen

1 like

Mag van mij hoor :wink: stuur anders even een PB

1 like

https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/front-prd/front-prd/h36/h11/11737189253150/Andrelon-Pink-Styling-Happy-Curls-Creme-3674938-1.jpg
Ik heb 4 volle tubes liggen. Het doet niet zo veel voor mijn krullen.

1 like

Ik hoor het graag als ik iemand nog blij kan maken met dit douchegordijn. Paar jaar geleden gekocht met het idee dat het voor mn huis ooit zou zijn, maar heb een huis met glazen douchedeuren dus heb hem niet nodig.

3 likes

Ik stuur je even een PM!

1 like

Satijnen ochtendjas maat M/L

ASOS rok maat 16, NL maat 44

Monki maat M

ASOS maat 44

Cheap Monday maat L

Monki maat L

Monki maat L

H&M maat 46

2 likes

Zou wel graag de stippenblouse willen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mag ik de ochtendjas en die asos blouse?

1 like

@Chief en @BlairWaldorf lukt het om een pm te sturen?

1 like

Ik kan geen PM sturen volgens mij