Weggeef-topic

Mocht @Memoria ze niet willen, dan zou ik ze graag willen proberen :slight_smile:

2 likes

Ja inderdaad! Ik heb ze besteld via https://iamcaps.store/, maar ik vind ze te gezond smaken hahah! Ik denk dat met een beetje passen en meten het wel moet passen in een brievenbuspakje.
Laat maar even weten of je ze wil!

Haha veel interesse. Ik wil ze ook wel graag proberen, mochten mijn voorgangers er toch vanaf zien.

Hmm misschien vind ik ze ook wel te gezond dan… dan heb ik liever dat je ze aan iemand anders weggeeft :slight_smile:

1 like

Jij bent de eerstvolgende in de rij ;-). Stuur je me een DM? Jouw profiel staat op verborgen zie ik, dus dan kan ik jou volgens mij geen DM sturen…

Volgens mij is er geen weggeef kindereditie, dus daar even hier.

Iemand interesse in een doos met:

• playmobiel
  • avengers figuren
  • thunderbirds voertuigen
    En nog wat transformer poppen

Regio rdam

2 likes

Ik heb zojuist wat gratis dingen gekregen bij lush en vind de geur van deze solid niet lekker.

Iemand interesse?

Ben wel geinteresseerd! Past het door de brievenbus?

1 like

Ja als het goed is wel! Je zou hem eventueel ook kunnen ophalen in Utrecht als je in de buurt woont

Heb je een PB gestuurd

1 like

Lucky you! Ik heb ook interesse, mocht Lilypad er vanaf zien

1 like

Helaas, het is al vergeven! Maar Volgensmij gaven ze bij Lush aan iedere klant een hoop extra mee (je kon van te voren je bestelling doorgeven en op speciale momenten het ophalen).

:open_mouth: Dan klinkt het wel heel verleidelijk om te bestellen. Ben je bij Lush Steenweg geweest?

1 like

Ja!

Zijn het de ouderwetse Thunderbirds voertuigen?

Heb je misschien foto’s van de spullen?

@Luzarl wil je 'm nog? heb je een pb gestuurd. Anders gaat 'ie naar Kerselaar :slightly_smiling_face:

1 like

En @Chili

Ze zijn helaas al vergeven

2 likes

Wil iemand dit bandje voor een apple wat hebben?
Heb de verkeerde maat besteld :joy: afbeelding

kan ik iemand blij maken met rond de 30 samples, een ongebruikte Clinique blush, een ongebruikte Clinique kwast, ongebruikte Clinique lipstick en ongebruikte chubby stick, 1x geteste clinique lipstick en nog 3 nieuwe nagellakjes van OPI en Essie? Oja en nog oorbelletjes van my jewellery voor L’Oreal

1 like