Weggeef-topic

Yes is katoen inderdaad! Pm me je adres even, dan kan ik hem zo nog op de post doen!

Wil de Esprit blouse (mt 40) wel graag denk ik! :blush: Ik pb je even

@Flexican Van welk materiaal zijn die riemen en weet je toevallig de lengte?

Lief dat je het vraagt! Maak de kringloop er maar gelukkig mee, ik zoek eigenlijk andere schoenen dus dit zou mijn schoenenprobleem helemaal niet oplossen. :sweat_smile:

1 like

Iemand interesse in het boek van Jamie Li? Ik snap dat men na de ophef denkt no thank you, maar misschien wel interessant om te weten waar die ophef omging :sun_with_face:

2 likes

Ja, baal er ook echt van dat ze niet meer lekker zitten.

Verzenden kan trouwens ook, mocht iemans de verzendkosten ervoor over hebben.

Hoi allemaal. Ik heb een aanbod waarvan ik denk dat deze het beste in dit topic past. Ik heb laatst bij de kapper een kortingsbon gekregen t.w.v. E25,- bij besteding van E100,- bij Josh V. Ik ben zelf geen fan dus… Kan ik hier iemand blij mee maken?!

1 like

Nog helemaal vol en nieuw maar niet mijn kleur, omgeving Tilburg

Ik heb een pakje haarverf in de kleur 535 chocolate.
Het merk is L’Oréal paris casting creme gloss.
Roze verpakking.
Wil iemand die? Omgeving Utrecht

1 keer gebruikt, mag weg tegen verzendkosten!

Maat 37/38 alles mag gratis weg, laat maar weten als je ergens close up van wilt. Omgeving Tilburg of opsturen

Oehh die Adidas vind ik heel leuk! Weet je wat opsturen zou kosten? En is het 37 of 38?

38! Ik denk opsturen €6,50

De zwarte laarsjes, zijn die met hak of zonder?

Kleine hak! Maat 37 zijn deze!

Ah jammer, dan zijn ze het niet voor mij vrees ik. Wel mooi, maar heb gister net nieuwe platte binnen gekregen. :frowning:

1 like

Ik wil deze wel als je ze nog hebt! Ik stuur je een pb.

Oh heb je die allstars nog?

Ja zeker! Maar zijn wel neppe van de primark haha, nooit gedragen

Iemand behoefte aan ongebruikte softijsmachine? De roze variant, in originele verpakking!
Grote schoonmaak aan het houden en vergeten dat ik 'm ooit had gekocht :sweat:

1 like