Antwoord
Ik heb vorig jaar mijn onvrede over werk inhoud aangekaart. Is natuurlijk wel een risico, maar voor mij was het wel - hier iets anders, of ergens iets anders. Vooral uit de kennis, wat vind ik minder leuk - wat vind ik OK - wat vind ik leuk aan mijn huidige functie zijn we intern gaan kijken naar mogelijkheden. Echter zijn we nu ruim een half jaar verder en merk ik dat er weinig vooruitgang in zit & heb ik toch besloten om om me heen te kijken. Bijkomend issue dat ik heb gehad is dat ik 2 jaar geleden onder een andere manager (tevens directeur) ben gaan vallen. Zijn leiderschapsstijl past niet goed bij mijn behoeftes, dit heb ik ook aangekaart. Hier is gelukkig wel veel voorruitgang in geweest en gaat stukken beter. Echter zitten zijn toekomstvisie (voor mij) en die van mij niet op 1 lijn, wat voor mij ook een aanleiding is geweest om het niet meer intern te zoeken.
Omdat ik nog erg betrokken ben voelt het nu wel (nu ik ver ik een andere sollicitatieprocedure ben) enorm als verraad van mijn kant.
Conclusie: Aangekaart, geen spijt van maar uiteindelijk niet de uitwerking die voor mij de oplossing bied.