Boodschappen waarschijnlijk en huur
Wat mij helpt is een takenlijst met prioriteitsscore hoog, midden of laag. Zo blijven minder bekangrijke dingen erop staan, maar weet je de volgende dag (of weken/maanden) wel waar je aan moet gaan werken.
Haha, is mogelijk! Ik vond ze zo mooi toen, kon er de hele dag naar kijken.
YSL tas!
Ah ik ook! Helaas wel gestolen daarna!
De reparatie van de auto die ik tegen een paaltje had geparkeerd
Ik zit weer een keer op vrijdag op kantoor en het is zo’n suffe bedoening nu! Sjonge, niet te doen. De helft van de aanwezige collega’s is ook al weekend aan het vieren (geef ze groot gelijk hoor). Voorheen was vrijdag mijn favoriete dag, die ook redelijk druk bezocht werd, maar dat is sinds covid blijkbaar helemaal veranderd.
Ik heb dit nu sowieso op kantoor. Zoveel collega’s die het wel best vinden, het is zó uitgestorven. Is dit nu dat hele ‘na Corona’ waar ik zo naar uitkeek?!
Bij ons werd het steeds drukker al voor de maatregelen versoepeld werden. Toen de benzineprijzen gingen stijgen werd dat heel snel minder en is het nu bijna uitgestorven. Als ik het collega’s vraag is de benzineprijs ook de reden dat ze thuis blijven.
Ja dit heb ik ook. De sfeer is zo anders en op vrijdag slaat het helemaal nergens op. Ik ga nu op vrijdagmiddag vaak maar in een café werken (kan op vrijdag niet thuiswerken). Ik hou het echt niet een hele dag uit op kantoor als er bijna niemand is.
Bij ons is het echt tegenover gesteld, je moet echt minimaal een week van te voren reserveren om plek te hebben op maandag t/m donderdag op kantoor. En als je met de auto komt zelfs nog eerder dan dat. In ieder geval niet uitgestorven, maar vind het echt drama want zo kan je nooit eens spontaan besluiten dat je een fysieke meeting wilt met collega’s.
Vrijdag is alleen inderdaad saai en uitgestorven, en daarom is de vrijdagmiddagborrel ook naar donderdag verplaatst.
Ik weet niet of dit het goede topic is omdat het zowel een vraag is als over werk gaat: is er hier iemand toevallig jobcoach? En mag ik diegene via pb wat vragen stellen?
Bijna al mijn collega’s en mijn baas hebben me vandaag of gisteren gebeld om me veel plezier te wensen op vakantie. Ik vind het zo lief
Ik vond dat ik te weinig geld kreeg (in verhouding tot de input/kwaliteit van m’n werk en alle extra shit die ik doe). Maar we hebben nogal een dichtgetimmerde CAO dus eigenlijk ook geen speelruimte.
Maar ik heb toch m’n mond opengetrokken, zelfs de uitspraak ‘heuvel om op te sterven’ gebruikt en nu krijg ik loonsverhoging
Iemand tips voor het doen van een assessment voor een sollicitatie. Zo bang dat ik erop afgerekend ga worden, ik ben echt wel slim genoeg voor de functie, alleen door ADD ook te langzaam en perfectionistisch op testvragen. En het is op tijd….
Eerst online oefenen. Succes je kan het!
Je kunt ze online oefenen, waarschijnlijk heb je het niet nodig maar geeft het je wat meer zekerheid.
Ik heb in januari ook een assessment moeten maken en doordat ik ze online goed te doen vond en goed was voorbereid lukte het gelukkig.
Veel succes!!!
Edit: je kunt ook zoeken op meest voorkomende cijferreeksen met uitleg
Oké, ik keek gister al een rond en ga ik doen! Thanks. Wat voor vragen kregen jullie zoal? Ik kom nu vooral cijferreeksen tegen.
Ik ben nog mooi vroeg erbij, dus komt goed!
Naast cijferreeksen kreeg ik ook dit soort vragen. Dit zijn voorbeeldvragen van het assessment dat ik heb moeten maken (de voorbeelden zijn wel eenvoudiger dat het assessment zelf)
Trein staat tot spoor, als auto staat tot:
- Weg
- Rijden
- Wiel
- Bus
- Benzine
30 horloges kosten 1460 euro. Wat is de prijs van 6 horloges?
- 2,62 Euro
- 80,80 Euro
- 292 Euro
- 352,20 Euro
- 498 Euro
VOORBEELDVRAAG
Welk figuur volgt op deze reeks:
- A
- B
- C
- D
- E