Oh je hebt dat leuke nieuwe bordje van Liewood
Correctie, je dochter. Wat een bofkont!
Oh je hebt dat leuke nieuwe bordje van Liewood
Correctie, je dochter. Wat een bofkont!
Jaaa, ik zag m en kon het echt niet laten liggen. Icm met te lange lockdown en bijna een jaar niet shoppen mocht het van mezelf hahahaha
Snap ik! Hij is zo leuk .
Vind je hem ook praktisch voor avondeten?
Dat is het enige argument wat mij er tot nu toe van kon weerhouden.
Hij is wel aan de kleine kant, en heb m vanmiddag las gekocht dus we gaan m straks nog voor diner uitproberen. Zal er ook een foto van nemen
Opzich ging het prima! Maar denk als je een hele grote eter hebt dat ie dan beetje te klein is.
Hier ging er eerst een hele kom groentesoep in en daarna nog rijst, broccoli en mais/erwten koekjes die ik had gemaakt.
Lunch was een snackplate:
Avondeten was Jamie Oliver’s jumbo fish fingers van zalm gemaakt. Ze heeft nog een extra fish finger gehad en nog wat extra avocado.
Edit: oh Ja, peuter van 2 jaar
De beeeebie lust pasta (8mnd en nog 2 van mijn bord). Verder viste ze met uiterste precisie de wortel en sperzieboontjes er tussen uit haha. Geen vlees voor deze meijt🤪
Oooh welk recept heb je gebruikt voor de bloemkoolwafels? Klinkt als iets dat ik wil proberen.
Random want zelf nog geen avondeten gemaakt. Ging er prima in, zijn zeewier noedels van de xenos!
Snoept nu nog van de restjes
Prachtfoto, maar de rest was al naar binnen gewerkt.
Kind wil niks eten 's avonds (behalve vissticks) dus even wat anders geprobeerd: pannenkoekjes van zoete aardappel, wortel, ei, bloem en een beetje kaneel. Groot succes!
Stampertje van bloemkool & aardappel, ook los gedaan. En kabeljauw (voor peuter en cliënt vissticks). En courgette.
Zoals je ziet: E vrat dr handen erbij op haha, heeft nog stukje extra vis en 5x courgette van ons gehad.
De peuter at… eh… naar behoefte
Aka niks
Jouw jongste eet steeds zo goed, wat leuk!
Wij aten rijst, sajoer boontjes, ajam smoor met wat cassave kroepoek en een klein beetje gebakken uitjes. En natuurlijk haar eeuwige plakjes komkommer erbij. De boontjes wilde ze niks van weten maar de rest ging er goed in. Ohja we hebben nog steeds geen geschikt kinderbord gevonden dus ze krijgt het nog steeds vanaf zo’n groot diep bord.
Haha ja als een bootwerker joh! Ze vindt het ook echt echt heel leuk!
(Maar de oudste at op die leeftijd ook zo, dus ik maak me verder 0,0 illusies )
Zeker! Ik deed maar wat, maar had nu 75 gram gekookte wortel en 75 gram gekookte zoete aardappel geprakt met 1 ei. Dan wat bloem erbij tot het een goede dikte heeft. Havermout kan ook. En wat kaneel erdoor voor de smaak. Daarna bakken als dikke pannenkoekjes. Bleef een beetje klef vanbinnen, maar dat maakte haar niks uit.
Rijst met maïs, erwtjes, wortel en een mini beetje yoghurt. Ging er in als koek. Baby van 10 maanden
Leuk! Toch maar niet de Rapley methode, of kon je niet wachten?
Ik ben zelf heel ongeduldig haha, lijkt me zo leuk om al eten te geven.
Ohh ik dacht dat je daar een tijdje terug wat vragen over had, maar verkeerd onthouden.
Ja wij met zes maanden (mits hij er klaar voor is) dus. Nog anderhalve maand!
Ik vond het wachten tot 2x toe ook heel moeilijk haha! Zeker toen ze echt zo super stevig konden zitten al voor 6mnd (T kroop al met 6mnd en kwam zelf in zit). Maar als je eenmaal begonnen bent vergeet je wel weer dat je zo ongeduldig was haha! It’s worth the wait