Haha ik ken iemand die ging haar wekker speciaal midden in de nacht zetten zodat ze wakker werd en dan zag dat ze nog uren kon slapen.
Gek genoeg kan ik me hier heel goed in vinden.
Ik doe dan altijd zo’n heel ongemakkelijk zwaaitje. Ik weet ook niet waarom ik het ongemakkelijk vind.
Ja ik ook haha
Oh dit deed ik ook in mijn middelbare school tijd haha
Toen ik studeerde moest ik soms 5.30 op, wat echt gewoon midden in de nacht is. De week na mijn afstuderen heb ik ook een keer m’n wekker zo vroeg gezet om even te waarderen dat het nooit meer hoefde en ik me nog lekker kon omdraaien, echt een aanrader haha
Ik kan het me wel voorstellen, maar ik denk ook dat dit vooral weggelegd is voor goede slapers. Ik word sowieso standaard meerdere keren per nacht wakker, heb ik geen wekker voor nodig. En ik word ook altijd voor de wekker wakker.
Dit doe ik ook, echt raar eigenlijk, maar wel een aanrader
Ik kom er nu pas achter hoe slecht ik het nieuws volg sinds de pandemie of nou ja het niet coronanieuws. Ik wist wel dat het een tijdje terug slecht ging en dat hij in het ziekenhuis lag of zo maar ik kom dus pas 7 maanden later erachter dat hij overleden is.
omg ik ken ook zo iemand!!!
Ik dacht 1 seconde dat dit xtc pillen waren
Hahah ik zat vannochtend ook zo hardop alpha beta gamma delta te zingen om te kijken waar the fuck die omikron dan zat. Ging bij mij ook echt totaal geen belletje rinkelen