Where yo memes at? #2

Mood

45 likes

Tering dat moet pijnlijk zijn

4 likes

Omg ik moest dit een paar keer hardop zeggen

3 likes

Die kerel wordt nu blijkbaar helemaal lijp van alle telefoontjes, berichten etc. terwijl hij er zelf geen zak van snapt. Ook wel weer een beetje sneu.

Hahaha kuthollo’s ook :joy:

1 like

Ik vind de grap wel leuk, ik bedoel come on…maar eigenlijk kan je tegenwoordig zoiets niet op social media meer doen want het is binnen no time viral en dan krijg je inderdaad massa’s aan mensen over je heen, dat is dan weer niet leuk.

1 like

Dit doet me denken aan de comments op tiktok elke x als een bijv amerikaanse tiktokker iets zegt over nederland of nederlandse muziek gebruikt ofzo. Staan de comments vol mrt “Gekoloniseeerd”.

8 likes

Je denkt er te diep over na. Het is de grap van de woordspeling, er kon ook iets staan over poep of plas.

Nah normaal ga ik stuk om woordgrappen met namen. Ook vaak die Facebook memes weetjewel, dan kan je me opvegen. Maar niet over ziektes. En deze deze vind ik ook niet grappig. Zal waarschijnlijk door m’n eigen ervaring komen en op dat moment voelt het echt kut dat mensen nog grappen maken over die ziekte. Maar ook niet leuk dat ze grappen maken tegen hem over zijn achternaam (waar ‘ie niks aan kan doen en die daar gewoon normaal is neem ik aan) die hij niet snapt

19 likes

Niet hetzelfde tho

2 likes

Ik vind het ook niet grappig. Er was toch ook een tijdje dat Chinese mensen uit China berichtjes kregen omdat hun naam ook leek op iets Nederlands. Die kregen ook allemaal berichtjes en snapten er niks van. En ‘wij’ maar lachen hi ha ho

3 likes

Ik vind die van Ger te ver gezocht. Ten eerste omdat ger niet zn voledige naam is. Dan heb ik t idee dat die mensen een beetje iets hebben lopen zoeken om maar een racistische grap te kunnen maken.

Die grap van hier boven is meer een inkoppertje. Dat mensen helemaal los gaan op zn insta vind ik dan weer bizar. Vooral omdat ik bij zon grap meer iets heb van “hehehe” en weer dooor.

3 likes

Ja ik vind een ziekte en racisme/onderdrukking > dus een grap als nee Ger niet met elkaar te vergelijken. Het woord flikker heb je dan wel enigszins gelijk in maar vind dat nog steeds minder heftig dan racisme eigenlijk

Edit: ik snap dat dat voor andere mensen anders kan zijn/voelen

1 like

Das een mening, niet de absolute waarheid.

10 likes

Ik vind het echt niet ok om dit soort dingen te gaan vergelijken en dan zeggen dat één minder erg is. Het kan allebei niet, en daar hoeven geen gradaties aan gekoppeld te worden.

17 likes

Daarbij vind ik het wel een racistische grap aangezien een niet westerse achternaam belachelijk gemaakt wordt. Ik zie echt niet in wat daar grappig aan is?

19 likes

Ja misschien ben ik dan een hypocriet ofzo, ik vond het wel grappig in elk geval :woman_shrugging:t2:

1 like

JA MAG OOK NIKS MEER ZEGGEN!!!111

1 like

Mood voor deze en volgende week op werk

65 likes

Even los van hoe deze jongen nu gespamd wordt, maar soms zijn namen en woorden voor andere talen toch gewoon grappig?

Zoals de naam Tiny Kox of het Franse woord phoque.

1 like