En het vervolg
Ik moest hier iets te hard om lachen
Omg off topic maar ik erger me er altijd zo aan dat mensen zeggen dat er genoeg ruimte was. Ja dat was er ook, maar daar ging het hele probleem niet om. Ze kwamen er niet op omdat het steeds omkiepte. Maargoed, deze meme is wel grappig
Maar is dat echt zo van het omkiepen of is dat jouw versie?
Dat zit letterlijk in de film, ze proberen er samen op te komen maar dat lukt niet.
Ja en als hij erbij zou komen werd het te zwaar en zouden ze allebei wss zinken! Logicaaaaaa
Serieus haha?
Nou dat is mij echt ontgaan maar waarschijnlijk is mijn versie door ie memes zo gekleurd
Ik denk dat je echt niet de enige bent die zich dat niet kan herinneren, er wordt al jaren zo gehamerd op ‘ze hadden allebei op de deur gepast!!!’ dat dat nu bij iedereen in het hoofd zit. Ik heb de film laatst nog gezien en toen viel het me op, anders had ik het ook niet geweten hoor.
Ja dat is echt zo! Haha. Daarom vind ik al die opmerkingen dat ze er samen op kunnen ook altijd zo irritant
Hahah er zijn hele youtubevideos van waarin mensen onderzoeken of hij er nog bij had gepast en zo ja, of ze dan zouden blijven drijven met zijn tweeën