Echt he, waarom kan de wereld niet zoals Maple Town zijn?
Deze is echt naar!! Waar is de handdoek gebleven?
Ik wel maar altijd doet hij dan niet wat hij moet doen.
Dit heb ik ook! Vooral als ik iets wil typen dan lukt het gewoon niet, volgens mij kan ik niet lezen in mijn dromen?
Oh Same!! Of een telefoonnummer dat ik perfect ken, maar krijg dit nooit getypt in een droom
Ik heb vaak dat ik ergens wil kijken hoelaat mn trein of vliegtuig gaat en dan doet die app het niet. Of als ik iemand een bericht wilt sturen werkt mn toetsenbord niet goed.
Ik droom regelmatig dat m’n telefoon kapot is maar dan op de meest rare manieren. Dat ie gewoon in 2 stukken is en als ik ze tegen elkaar houd doet ie t nog. Of dat het scherm zo aan diggelen is dat ik er met m’n vinger in kan roeren
Ja!!! Ik heb dit altijd met 112 in m’n dromen, dan lukt het niet en type ik steeds 122 of 121
Ik vooral dat heel mijn scherm dan al vol staat met andere tekens en dan probeer ik het te wissen om 112 te typen maar het lukt niet
Jaaaaaa dit heb ik ook!!!
Haha hoe gek dat iedereen dit herkent in zijn droom! En dan soms besef ik zelfs in mijn droom"dit kan niet juist zijn, dus ik ben aan het dromen". Of nog zo eentje waar ik soms van droom is dat ik dringend moet plassen maar ik vind ofwel geen toilet, ofwel toch eentje maar dan is deze super zichtbaar?! Wtf
Dit vind ik de meest creepy dromen waarin je dat beseft! Ook heb ik dromen die terugkeren in een andere droom. En dan bedenk ik in die droom dat ik dat eerder gedroomd heb. Een grote mindfuck.
Zo heb ik een heel winkelcentrum bedacht waarin ik telkens dan weer rondloop en vraag ik me dan af waar dat is
Ik een heel stuk stad dat niet bestaat en waar ik regelmatig doorheen fiets. Ben er nu al een tijdje niet geweest haha
Oh dat dromen over plassen heb ik zo vaak. Dan vind ik wel uiteindelijk 1 maar is dan heel vies of ik zit erop en lukt niet. Of ik heb toeschouwers.
En dan word ik wakker en moet ik echt plassen en ben ik blij dat het niet lukte. Zo bang dat ik ineens in bed plas door een te echte droom.